تجربه‌ای متفاوت از امنیت در دنیای گوشی‌ هوشمند با «سولارین»

موبنا – بسیاری از ما نیازی به خرید یک گوشی هوشمند با سطح محافظت درجه نظامی نداریم اما همه کاربران گوشی های هوشمند این گونه نیستند. برخی کاربران ممکن است نیازمند یا علاقمند به سطوح امنیتی پیچیده باشند. گوشی هوشمند «سولارین» یک تلفن همراه پیشرفته با ویژگی های امنیتی پیشرفته است که می تواند گزینه …

موبنا بسیاری از ما نیازی به خرید یک گوشی هوشمند با سطح محافظت درجه نظامی نداریم اما همه کاربران گوشی های هوشمند این گونه نیستند. برخی کاربران ممکن است نیازمند یا علاقمند به سطوح امنیتی پیچیده باشند. گوشی هوشمند «سولارین» یک تلفن همراه پیشرفته با ویژگی های امنیتی پیشرفته است که می تواند گزینه ای مناسب برای این افراد باشد به شرط آن که توانایی پرداخت هزینه ای ۱۴ هزار دلاری را داشته باشند.

سیرین لبز شرکتی است که به ناگاه از ناکجاآباد ظاهر شده و گوشی هوشمند سولارین را معرفی کرده است. این گوشی هوشمند سیستم عاملی ناشناخته را اجرا می کند – اگرچه بر اساس تصاویر منتشر شده از آن با نسخه ای از سیستم عامل اندروید مواجه هستیم – و از ویژگی رمزنگاری درجه نظامی و همچنین یک «سوئیچ امنیتی» سود می برد که گوشی هوشمند را در حالت محافظت شده قرار می دهد و امکان برقراری تماس های تلفنی امن فراهم می شود.

تجربه‌ای متفاوت از امنیت در دنیای گوشی‌ هوشمند با «سولارین»

سولارین با ویژگی محافظتی زیمپریوم (Zimperium) عرضه می شود که گسترده‌ترین آرایه حملات سایبری دستگاه های پیشرفته، شبکه و اپلیکیشن تلفن همراه را بدون تحت تاثیر قرار دادن قابلیت استفاده یا عملکردهای یک گوشی هوشمند رده بالا خنثی می کند. همچنین سولارین پیشرفته‌ترین فناوری حریم خصوصی که اکنون در دسترس است را ارائه می کند. سیرین لبز طی همکاری با شرکت کول‌اسپان یکپارچه سازی رمزنگاری تراشه به تراشه ۲۵۶-بیت AES، فناوری مشابه با آن چه نیروهای نظامی سراسر جهان برای محافظت از ارتباطات خود استفاده می کنند را انجام داده است که قدرتمندترین حفاظت از حریم خصوصی تلفن همراه ممکن در جهان را در اختیار کاربر قرار می دهد.

تجربه‌ای متفاوت از امنیت در دنیای گوشی‌ هوشمند با «سولارین»

از مشخصات سخت افزاری گوشی هوشمند سولارین می توان به نمایشگر ۵.۵ اینچی ۲K، پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰، ۴ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، دوربین اصلی ۲۳.۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار لیزری، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۴,۰۴۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. همچنین این گوشی هوشمند دارای فناوری مولتی گیگابایت وای فای وای‌گیگ (۸۰۲.۱۱ad)، و پشتیبانی از ۸۰۲.۱۱ac 2×۲ MU-MIMO Wi-Fi است که در بیشتر خانه ها بی استفاده محسوب می شود.

تجربه‌ای متفاوت از امنیت در دنیای گوشی‌ هوشمند با «سولارین»

اگر سولارین به سیستم عامل اندروید مجهز نشده باشد با یک گوشی هوشمند که نمی تواند بسیاری از اپلیکیشن ها را اجرا کند، مواجه خواهید بود و تمامی ویژگی های رمزنگاری درجه نظامی احتمالا بی ارزش می شوند اما با کاوشی عمیق‌تر در وب سایت شرکت تولیدکننده در می یابیم که سولارین به اندروید مجهز است. با این وجود، با نسخه ای به روز از این سیستم عامل مواجه نیستیم و سولارین به نسخه ۵.۱.۱ مجهز شده است.

فروش گوشی هوشمند سولارین از ماه ژوئن به صورت آنلاین و از طریق وب سایت سیرین لبز در انگلیس آغاز می شود.

 منبع: موبنا|نویسنده: محمد مهدی حیدرپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا