شیائومی Mi Band 2 به طور رسمی معرفی شد

موبنا -شیائومی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گجت‌های هوشمند، در بازار پوشیدنی‌ها نیز سهم قابل توجهی دارد. نسل اول و دوم دستبندهای هوشمند سلامتی این شرکت توانستند رکوردهای زیادی در بازار گجت‌ها را به خود اختصاص دهند. حال، نسل سوم دستبند شیائومی با نام Xiaomi Mi Band 2 معرفی شده که تغییرات مناسبی نسبت …

موبنا -شیائومی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گجت‌های هوشمند، در بازار پوشیدنی‌ها نیز سهم قابل توجهی دارد. نسل اول و دوم دستبندهای هوشمند سلامتی این شرکت توانستند رکوردهای زیادی در بازار گجت‌ها را به خود اختصاص دهند. حال، نسل سوم دستبند شیائومی با نام Xiaomi Mi Band 2 معرفی شده که تغییرات مناسبی نسبت به دو نسخه‌ی قبلی دارد.

دستبند هوشمند شیائومی می بند ۲ مجهز به یک صفحه‌نمایش OLED است که می‌تواند اطلاعات زیادی مانند ضربان قلب، زمان، فاصله‌ی طی شده، کالری سوزانده شده و درصد باتری باقی مانده را به کاربر نشان دهد. از دیگر تغییرات اعمال شده در نسل جدید دستبند هوشمند شیائومی، می‌توان به ارتقای سیستم گام‌شمار اشاره کرد که اکنون می‌تواند با الگوریتمی حرفه‌ای‌تر، حالت کاربر را تشخیص دهد و بفهمد که کاربر در حال قدم زدن است یا ساکن نشسته است. بنا‌براین می‌توان انتظار داشت که دقت این دستبند از نسل‌های قبلی بیشتر شده باشد.

علاوه بر موارد گفته شده، می بند ۲ از تماس‌های صوتی، پیغام‌های متنی، زنگ‌های هشدار و یادآوری‌های مختلف پشتیبانی می‌کند که همه‌ی آنها روی صفحه‌نمایش این دستبند قابل مشاهده هستند. شیائومی عنوان کرده که قابلیت تشخیص خواب نیز در این نسخه بهبود پیدا کرده است. بند استفاده شده در این گجت نیز از موادی با کیفیت بالا و سازگار با پوست ساخته شده است. شیائومی علاوه بر اضافه کردن صفحه نمایش به دستبند جدید خود، ظرفیت باتری آن را نیز به مقدار ۵۵ درصد افزایش داده و گفته شده این دستبند با هر بار شارژ، ۲۰ روز روشن خواهد ماند.

xiaomi mi band 2

نکته‌ی قابل توجه در مورد این محصول مانند دیگر محصولات شیائومی، قیمت مناسب آن است. قیمتی حدود ۱۴۹ یوان برای این دستبند در نظر گرفته شده که برابر با ۲۲.۶۵ دلار خواهد بود. این دستبند در تاریخ ۷ ژوئن به صورت رسمی در چند فروشگاه آنلاین مانند Mi.com به فروش خواهد رسید.

 منبع: زومیت| نویسنده: مهدی زارع

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا