تولید محدود مدل ویژه ZenFone 3 Deluxe ایسوس با قوی‌ترین تراشه جهان

موبنا، رضا خواجه‌وند – این دستگاه در زمان ورود به بازار یکی از قوی‌ترین فبلت‌های موجود محسوب می‌شد. ولی منابع آگاه هم اکنون اعلام کردند شرکت ایسوس قصد دارد همین دستگاه را با قوی‌ترین تراشه موبایلی جهان موسوم به Snapdragon 823 در کشورهایی مانند فیلیپین و هند عرضه کند. بر اساس شایعات منتشر شده تراشه …

موبنا، رضا خواجه‌وند – این دستگاه در زمان ورود به بازار یکی از قوی‌ترین فبلت‌های موجود محسوب می‌شد. ولی منابع آگاه هم اکنون اعلام کردند شرکت ایسوس قصد دارد همین دستگاه را با قوی‌ترین تراشه موبایلی جهان موسوم به Snapdragon 823 در کشورهایی مانند فیلیپین و هند عرضه کند.

بر اساس شایعات منتشر شده تراشه Snapdragon 823 استاندارد اصلی برای فبلت Galaxy Note 6 است که سامسونگ به زودی آن را معرفی می‌کند.

asus ZenFone 3 Deluxe  (2)

این تراشه پردازنده پرقدرت‌تری را در خود جا داده است و از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به چهار هسته Kryo با سرعت ۳ گیگاهرتز اشاره کرد که این توان برای مدل Snapdragon 820 حدود ۲.۲ گیگاهرتز در نظر گرفته شده بود. لازم به ذکر است که هر دو تراشه مذکور توانایی پشتیبانی از رم ۸ گیگابایتی LPDDR4 را دارند.

تراشه Snapdragon 823 در گوشی هوشمند ZenFone 3 Deluxe از ماه آگوست به صورت محدود فقط در بعضی کشورها عرضه می‌شود و روی نمایشگر ۵.۷ اینچی Super AMOLED آن از لایه محافظ Gorilla Glass 4 استفاده شده است.

این نمایشگر تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل پخش می‌کند و تراکم تصویر در آن ۳۸۶ پیکسل در هر اینچ مربع است. برای این گوشی هوشمند رم ۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی و دوربین دیجیتالی ۲۳ مگاپیکسلی اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا