شکلک‌های جدید را روی مسنجر فیسبوک در اختیار بگیرید

موبنا،‌ رضا خواجه‌وند – مدیران فیسبوک این روزها می‌کوشند قابلیت رمزگذاری داده‌ها را به اپلیکیشن مسنجر اضافه کنند که البته این اتفاق هنوز صورت نگرفته است. با این وجود در آخرین به‌روزرسانی کاربران موفق شدند سری جدید شکلک‌ها را برای ارتباط آسان‌تر و بهتر در اختیار بگیرند. مسنجر فیسبوک به تنهایی بیش از ۱۵۰۰ شکلک …

موبنا،‌ رضا خواجه‌وند – مدیران فیسبوک این روزها می‌کوشند قابلیت رمزگذاری داده‌ها را به اپلیکیشن مسنجر اضافه کنند که البته این اتفاق هنوز صورت نگرفته است. با این وجود در آخرین به‌روزرسانی کاربران موفق شدند سری جدید شکلک‌ها را برای ارتباط آسان‌تر و بهتر در اختیار بگیرند.

مسنجر فیسبوک به تنهایی بیش از ۱۵۰۰ شکلک اختصاصی جدید در اختیار دارد که روی نسخه رایانه‌ای یا موبایلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و حدود ۱۰۰ مورد از آنها به صورت اختصاصی مبتنی بر رنگ پوست و جنسیت کاربران به کار می‌رود.

facebook messenger emoji (1)

چندی پیش یکی از کارمندان فیسبوک بدون آنکه خود را معرفی کند یک اسکرین‌شات روی شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت که در آن نشان داده می‌شد شکلک‌های اپلیکیشن مسنجر با یک شکل واحد و رنگ‌های متفاوت متناسب با نژاد و رنگ پوست کاربران به‌روزرسانی می‌شوند. «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک در آن زمان اعلام کرد که این شرکت در تلاش است تا به زودی طیف گسترده‌تری از شکلک‌های ارتباطی خود را ارایه دهد.

به هر حال، در نسخه به‌روزشده مسنجر فیسبوک این شکلک‌ها عرضه شده است و اگرچه تعداد آنها اندک است، ولی این شبکه اجتماعی پیش‌بینی می‌کند کاربران از شکلک‌های جدید رضایت کامل داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا