مرد ژله‌اي اعدام مي‌شود

موبنا – وي ادامه داد: اين فرد به اتهام افساد في‌الارض و ايجاد ناامني به طور گسترده در سطح شيراز از طريق ورود به عنف شبانه به منازل تعداد زيادي از شهروندان و هتك حرمت نواميس و تجاوز به اعدام محكوم شد. شگرد كاري متهم اين گونه بود كه از ۱۲ شب تا ۵:۳۰ بامداد …

موبنا – وي ادامه داد: اين فرد به اتهام افساد في‌الارض و ايجاد ناامني به طور گسترده در سطح شيراز از طريق ورود به عنف شبانه به منازل تعداد زيادي از شهروندان و هتك حرمت نواميس و تجاوز به اعدام محكوم شد. شگرد كاري متهم اين گونه بود كه از ۱۲ شب تا ۵:۳۰ بامداد به صورت پنهاني وارد منازل مردم مي‌شده و اعمال شوم خود را اجرا مي‌كرده است كه به گفته وي، ۱۰۰ مورد ورود به منزل داشته است.

وي اضافه كرد: با اخذ فيلم دوربين مدار بسته يكي از شكات متهم با تطبيق آزمايش DNA و گروه خوني و ديگر آثار به جاي مانده از صحنه جرم از جمله نمونه خون‌هاي اخذ شده در آزمايشگاه ژنتيك، اين فرد شناسايي و در تاريخ هفتم شهريورماه سال ۹۴ دستگير مي‌شود.

صالحي گفت: در تاريخ ۲۷ مهرماه قرار مجرميت وي صادر و ۲۶ دي ماه در شعبه اول دادگاه انقلاب حكم اعدام صادر شد كه پس از اعتراض وارده، پرونده در شعبه ۱۱ ديوان عالي كشور رسيدگي شد و رأي مورد تأييد قرار گرفت.

 منبع: جوان آنلاين

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا