«دام‌های شیطان»از نظر داعش+عکس

موبنا -داعش در حالی چنین اقدامی را آغاز کرده که حملات نظامی علیه این گروه در رقه، سوریه و فلوجه در غرب بغداد شدت یافته است و در تلاش است تا با انتشار عقاید و تفکرات خود جذب نیرو کند. این گروه در پیام‌های خود از آغاز عملیات گسترده جمع‌آوری و انهدام دیش‌های ماهواره‌ای که …

موبنا -داعش در حالی چنین اقدامی را آغاز کرده که حملات نظامی علیه این گروه در رقه، سوریه و فلوجه در غرب بغداد شدت یافته است و در تلاش است تا با انتشار عقاید و تفکرات خود جذب نیرو کند.

«دام‌های شیطان»از نظر داعش +عکس

این گروه در پیام‌های خود از آغاز عملیات گسترده جمع‌آوری و انهدام دیش‌های ماهواره‌ای که از آن‌ها با عنوان “دام‌های شیطان” و “سرطان” یاد می‌کرد خبر داده و اعلام کرد: دشمنان “اسلام” از جنگ رسانه‌ای علیه داعش استفاده می‌کنند که از کمپین نظامی کمتر نیست و به همان میزان قدرت تخریب دارد و این اقدام جز به نفع مسلمانان نیست.

«دام‌های شیطان»از نظر داعش +عکس

این گروه تروریستی به کانال‌های مذهبی که توسط عربستان تاسیس شده اشاره کرده و لوگوی شبکه‌های تلویزیونی “الجزیره” و” اورینت” را که به مخالفان سوری نزدیک است و همچنین کانال تلویزیونی مذهبی مصری موسوم به “الناس” را در بیانیه خود منتشر کرد.

در پایان این بیانیه‌ها تصاویری از عملیات جمع آوری و انهدام دیش‌ها و گیرنده‌های ماهواره آورده شده است.

 منبع: ايسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا