«برادر بزرگ هیتلر» که بود؟

موبنا -پیشتر گفته می‌شد که «اوتو هیتلر» سومین فرزند خانواده است که پیش از آدولف به دنیا آمده بود اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که اوتو سه سال پس از آدولف در ۱۷ ژوئن ۱۸۹۲ میلادی به دنیا آمده است. او اما شش روز پس از تولد به دلیل ابتلا به بیماری هیدروسفالی (نوعی التهاب …

موبنا -پیشتر گفته می‌شد که «اوتو هیتلر» سومین فرزند خانواده است که پیش از آدولف به دنیا آمده بود اما اطلاعات جدید نشان می‌دهد که اوتو سه سال پس از آدولف در ۱۷ ژوئن ۱۸۹۲ میلادی به دنیا آمده است.

«برادر بزرگ هیتلر» که بود؟

او اما شش روز پس از تولد به دلیل ابتلا به بیماری هیدروسفالی (نوعی التهاب مغز) از دنیا رفت. این خبر آن روزها در روزنامه «اوبروس‌ترایخیشه ناخریختن» درج شده بود.

کوتانکو می‌گوید: «پیشتر نتیجه‌گیریِ بسیاری از شرح‌حال‌نویس‌ها درباره رشد روانی هیتلر این بود که کلارا، مادر آدولف هیتلر، به دلیل از دست دادن سه فرزند قبل از آدولف به شدت به او علاقه داشته است. به لطف یافته‌های جدید، این دست از نتیجه‌گیری‌ها دیگر صدق نمی‌کند… آدولف سه ساله چگونه با تولد و مرگ یک برادر برخورد کرد؟ آیا او از شرایط برادرش در آن سن آگاهی داشت و از آن تاثیر گرفت؟»

«برادر بزرگ هیتلر» که بود؟
خانه محل تولد هیتلر

جمعه گذشته، دولت اتریش طرح جدیدی را به تصویب رساند که بر اساس آن اجازه نداد خانه محل تولد هیتلر در ۲۰ آوریل ۱۸۸۹ به “معبد نئو نازی‌ها” بدل شود.

بیش از یک قرن است که خانه محل تولد هیتلر در مالکیت یک زن محلی قرار دارد و اکنون نیز خالی است، مالک آن قصد فروشش را ندارد. دولت اتریش اما تصمیم گرفت تا آن ملک را مصادره کند. قرار است این خانه به موزه‌ای برای گرامیداشت قربانیان نازی‌ها تبدیل شود.

 

فراديد  فلوریان کوتانکو، تاریخدان، به اطلاعات جدیدی از شهر کوچک محل تولد هیتلر به نام «برآئونائو اَم این» دست یافته است.

 منبع:

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا