معرفی سه موبایل شگفت انگیز ایسوس

موبنا – از مدت ها پیش اخبار و شایعات زیادی در مورد نسل سوم گوشی های ZenFone منتشر شده بود.اما این شرکت رسما در نمایشگاه امسال به این شایعات پایان داد و خانواده ZenFone 3 را معرفی نمود. ZenFone 3 Deluxe اولین گوشی هوشمند کاملا فلزی در جهان با طراحی آنتن مخفی ZenFone 3 Deluxe …

موبنا – از مدت ها پیش اخبار و شایعات زیادی در مورد نسل سوم گوشی های ZenFone منتشر شده بود.اما این شرکت رسما در نمایشگاه امسال به این شایعات پایان داد و خانواده ZenFone 3 را معرفی نمود.
unnamed
ZenFone 3 Deluxe اولین گوشی هوشمند کاملا فلزی در جهان با طراحی آنتن مخفی
ZenFone 3 Deluxe یک مدل پرچمدار از خانواده ZenFone 3 و اوج نمایش ایسوس در طراحی یک موبایل هوشمند است. بدنه یکپارچه این مدل با ضخامت ۴.۲ میلی‌متر از آلومینیوم مستحکم و سبک ساخته شده است و در سطح پشتی آن خطوط آنتن دیده نمی‌شود.
ZenFone 3 Deluxe مجهز به یک نمایشگر ۵.۷ اینچ Full HD با وضوح ۱۰۸۰×۱۹۲۰ از نوع Super AMOLED است که توانایی نمایش ۱۰۰% طیف رنگ NTSC را دارد تا حتی در روشنایی محیط‌های باز نیز رنگ‌هایی درخشان، طبیعی و زنده را نمایش دهد. حاشیه قاب فوق‌العاده باریک، نسبت بدنه به تصویر ۷۹% را برای ZenFone 3 Deluxe فراهم می‌کند تا بیشترین وسعت نمایش را در یک گوشی ظریف در اختیار داشته باشید. ZenFone 3 Deluxe دارای پردازنده قدرتمند Qualcomm snapdragon820، پردازنده گرافیک Adreno™ ۵۳۰ و مودم X12 LTE است که می‌تواند با ظرفیتی تا ۶ گیگابایت رم همراه شود و بهترین عملکرد و سریع‌ترین ارتباط را برای برنامه‌ها، بازی‌ها و محتواها داشته باشد.
ZenFone 3 Deluxe محدودیت‌های عکاسی با موبایل را از طریق جدیدترین سنسور ۲۳ مگاپیکسل سونی IMX318، لنز با دیافراگم باز f/2.0 و تثبیت عکس در چهار محور از بین برده است تا بالاترین کیفیت، بدون محوشدگی با کمترین نویز را در هر شرایط نوری ارائه دهد. همچنین این مدل دارای ۳ محور تثبیت تصویر برای فیلمبرداری با کیفیت ۴K UHD است. ترکیب این ویژگی‌ها با سیستم فوکوس ASUS TriTech باعث شده است تا فوکوس و ردیابی سوژه بطور دقیق و با زمان فوری ۰.۰۳ ثانیه انجام شود .همچنین ZenFone 3 Deluxe با فناوری PixelMaster 3.0 تصاویر و ویدیوهایی شگفت‌انگیز ثبت می‌کند.
ایوس جدیدپ
ZenFone 3 Deluxe دارای سنسور اثر انگشت است که در پشت گوشی به عنوان بهترین جای ممکن نزدیک به انگشت قرار دارد و در کسری از ثانیه گوشی را باز می‌کند. فناوری Quick Charge 3.0 زمان شارژ باتری را کاهش می‌دهد و درگاه دوطرفه USB 3.0 نوع C نیز امکان اتصال کابل شارژ و لوازم جانبی را آسان می‌کند.
ZenFone 3 Deluxe در زمینه صدا نیز با اسپیکرهای قدرتمند ۵ مگنت و آمپلی‌فایر هوشمند NXP که صدایی شفاف و رسا تولید می‌کند و مانع از آسیب‌دیدگی اسپیکر می‌شود، برتری خود را حفظ کرده است. زمانی که از طریق هدفون‌های مورد تایید به صدا گوش می‌دهد کاربران می‌توانند از صدای Hi-Res Audio (HRA) که چهار برابر بهتر از کیفیت CD است لذت ببرند.
ZenFone 3 چابکی، زیبایی و شفافیت
ZenFone 3 برنده جایزه در رقابت‌های d&i Award کامپیوتکس ۲۰۱۶ شده است که با طراحی پیشرفته و عملکرد قدرتمند با انبوهی از امکانات متنوع در اختیار همگان قرار می‌دهد. ZenFone 3 با نمایشگر ۵.۵ اینچ Full HD مجهز به پنل Super IPS+ و روشنایی ۵۰۰ cd/m2 است که برنامه‌ها، ویدیوها و بازی‌ها را بهترین حالت ممکن نمایش می‌دهد. ZenFone 3 با استفاده از یک قاب فریم باریک، نسبت بدنه به تصویر ۷۷.۳% را برای بیشترین وسعت نمایش در یک بدنه ظریف فراهم کرده است. قسمت جلو و پشت گوشی توسط محفاظ ضدخش ۲.۵D Corning® Gorilla® Glass پوشانده شده‌اند و طراحی منحنی آن باعث می‌شود احساس خیلی خوبی در هنگام اینکه این گوشی را در دست داریم،داشته باشیم.
ZenFone 3 به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل همراه با سیستم فوکوس ASUS TriTech باعث شده است تا فوکوس و ردیابی سوژه بطور دقیق و با زمان فوری ۰.۰۳ ثانیه انجام شود و نتیجه آن تصاویری شفاف در هر شرایط است.
ایسوس 5
ZenFone 3 اولین موبایل هوشمند جهان با قدرت پردازنده هشت‌هسته جدید Qualcomm snapdragon625 است. این پردازنده اولین مدل سری ۶۰۰ اسنپ‌دراگون با فناوری ساخت ۱۴ نانومتری، مجهز به مودم X9 LTE و ارتباط وایرلس ۸۰۲.۱۱ac MU-MIMO است که با عملکردی مانند رایانه‌ها و تا ۴ گیگابایت حافظه رم، کارایی بی‌نظیر موبایل و مصرف عالی باتری را ارائه می‌دهد. ZenFone 3 دارای سنسور اثر انگشت است که در پشت گوشی به عنوان بهترین جای ممکن نزدیک به انگشت قرار دارد و در کسری از ثانیه گوشی را باز می‌کند.
ZenFone 3 Ultra آزاد، بی‌پایان و بی‌نظیر
ZenFone 3 Ultra برنده Best Choice Golden Award کامپیوتکس ۲۰۱۶ است و یک موبایل هوشمند برای طرفداران مالتی‌مدیا است که به یک نمایشگر ۶.۸ اینچ Full HD با طیف رنگ ۹۵% NTSC مجهز شده تا حتی در روشنایی شدید محیط‌های باز نیز تصاویری غنی و زنده نمایش دهد. این اولین گوشی هوشمند جهان است که از فناوری اختصاصی ویدیوی ایسوس با نام Tru2Life+ پشتیبانی می‌کند و در آن یک پردازنده تصویری پیشرفته برای تصاویر ۴K UHD در سطح تلویزیون‌ها هر یک از پیکسل‌های تصویر در تمام فریم‌ها را قبل از نمایش بهینه‌سازی می‌کند تا نتیجه آن برترین کنتراست و شفافیت باشد.
ZenFone 3 Ultra با استفاده از دو اسپیکر استریو قدرتمند ۵ مگنت و آمپلی‌فایر هوشمند NXP در زمینه صدا نیز برتری دارد که علاوه بر تولید صدایی شفاف از آسیب نیز جلوگیری می‌کند. زمانی که از هدفون‌های مورد تایید استفاده شود کاربران می‌توانند از صدای Hi-Res Audio (HRA) که چهار برابر کیفیت صدای بهتر نسبت به CDها ایجاد می‌کنند و اولین موبایل هوشمند جهان با صدای مجازی ۷.۱ کانال مجهز به DTS Headphone:X لذت ببرند.
همانند ZenFone 3 Deluxe این مدل نیز به طور شگفت انگیز باریک می باشد و از بدنه یکپارچه فلزی بهره می برد و عنوان اولین گوشی با طراحی آنتن مخفی در دنیا را یدک می کشد. اما قاب باریک فلزی نسبت تصویر به بدنه ۷۹% را برای این گوشی فراهم می آورد و این به معنی بیشترین سطح صفحه نمایش با توجه به سایز و وزن می باشد.
ZenFone 3 ultra مجهز به دوربین بسیار با کیفیت ۲۳ مگاپیکسلی می باشد به همراه فناوری انحصاری اتو فوکوس ASUS TriTec به مانند ZenFone 3 Deluxe میباشد. همچنین این مدل از پلتفرم ۸ هسته ای Snapdragon 652 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 510 و ۴گیگابات حافظه رم بهره می برد، که این موضوع کارایی فراتر از انتظار را به نمایش خواهد گذاشت. همچنین سنسور اثر انگشت نیز برای این مدل در نظر گرفته شده که خیال کاربران را از بابت امنیت این گوشی دو چندان راحت می نماید.ZenFone 3 Ultra مجهز به باتری پر ظرفیت ۴۶۰۰ میلی آمپر می باشد و از جدیدترین فناوری شارژ سریع با نام Quick Charge 3.0 پشتیبانی می نماید. کاربران نیز قادر خواهند بود تا این گوشی را به عنوان پاوربانک استفاده نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا