SAP خدمات خود را برای سازمان‌های کوچک یکپارچه می‌کند

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، مرکز یکپارچه‌سازی این نرم‌افزارها توسط «باری پاگِت» مدیریت خواهد شد و از این پس او مدیریت این گروه را برعهده خواهد گرفت تا گزارش‌های مربوط به فعالیت‌های این بخش را به صورت مستقیم در اختیار سینگ بگذارد. پاگِت در جریان خرید شرکت Concur به عنوان یکی از کارمندان SAP …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، مرکز یکپارچه‌سازی این نرم‌افزارها توسط «باری پاگِت» مدیریت خواهد شد و از این پس او مدیریت این گروه را برعهده خواهد گرفت تا گزارش‌های مربوط به فعالیت‌های این بخش را به صورت مستقیم در اختیار سینگ بگذارد. پاگِت در جریان خرید شرکت Concur به عنوان یکی از کارمندان SAP فعالیت‌های خود را آغاز کرد.

در این میان «استیو دی‌رام» مدیر اطلاعاتی شرکت Concur که هم‌اکنون از زیرمجموعه‌های SAP محسوب می‌شود نیز به عنوان مدیر اطلاعاتی گروه اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های تجاری SAP به فعالیت خود ادامه خواهد داد. بر اساس تصمیمات جدید دی‌رام بر ادغام، اتوماسیون و تلاش‌های مرتبط با حضور پررنگ‌تر در بازار تاکید دارد. او نیز گزارش‌های خود را در اختیار سینگ می‌گذارد تا بر این اساس شرکت Concur خدمات پردازش ابری را به همراه سیستم‌های مربوط به عملیات‌های روزانه ارایه دهد.

شرکت SAP همچنین اعلام کرد «جان توری» مدیر استراتژی گروه اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های تجاری SAP از این پس مدیریت مرکز همکاری‌های این شرکت را عهده‌دار خواهد شد. توری بر توسعه اکوسیستم همکاری SAP و استفاده اختصاصی از محصولات آن در موارد مختلف تاکید دارد. گروه توری با گروه‌های توسعه همکاری‌ و تجارت جهانی SAP ادغام می‌شود و «کوئنتین کلارک» مدیر مرکز تجاری SAP مدیریت آن را برعهده می‌گیرد.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا