وقتی جوهر الکترونیک وارد دنیای نمایشگر رایانه می شود

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – کتابخوان های الکترونیکی کیندل تولید شرکت آمازون به واسطه این که حتی پس از چند ساعت مطالعه چشم انسان را اذیت نمی کنند، محصولاتی دوست داشتنی برای دوستداران کتاب در دنیای پیشرفته امروز هستند. حالا شرکتی چینی به نام داسونگ قصد دارد تا تجربه ای مشابه را با نمایشگرهای رایانه …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – کتابخوان های الکترونیکی کیندل تولید شرکت آمازون به واسطه این که حتی پس از چند ساعت مطالعه چشم انسان را اذیت نمی کنند، محصولاتی دوست داشتنی برای دوستداران کتاب در دنیای پیشرفته امروز هستند. حالا شرکتی چینی به نام داسونگ قصد دارد تا تجربه ای مشابه را با نمایشگرهای رایانه ارائه کند.
1

2
این شرکت محصول خود به نام «پیپرلایک» (Paperlike) را طی نمایشگاه CES امسال در معرض دید عموم قرار داد و طی هفته جاری نیز این نمایشگر ۱۳.۳ اینچی را برای تامین مالی هزینه های تولید در وب سایت ایندی‌گوگو قرار داده است. داسونگ موفق شده است تا هدف ۱۰ هزار دلاری خود را با موفقیت پشت سر بگذارد و تاکنون به کمک مالی بیش از ۴۵ هزار دلار دست یابد.
3

4
نمایشگر جوهر الکترونیک پیپرلایک نیازی به اتصال نیرو برای کار کردن ندارد و در عوض از طریق یک میکرو USB آنچه را در نمایشگر رایانه شخصی کاربر مشاهده می شود را بازتاب می دهد. به واسطه استفاده از جوهر الکترونیک سرعت بارگذاری مطالب در این نمایشگر می تواند کند باشد اما کاربر می تواند درباره چگونگی نمایش عکس ها تصمیم گیری کند که بر همین اساس مشاهده عکس ها با جزئیات زیاد سرعت بارگذاری کمتر و انتخاب نمایش عکس ها با جزئیات کمتر بارگذاری سریع‌تر را ممکن می سازد. این نمایشگر چهار حالت نمایش عکس را ارائه می کند.
6

5
پیپرلایک از نسبت تصویر ۴:۳ برخوردار است و بیشینه وضوح ۱۶۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل را ارائه می کند. البته امکان انتخاب وضوح از ۸۰۰ در ۶۰۰ پیکسل وجود دارد. این نمایشگر به واسطه عدم نیاز به منبع نیرو از قابلیت حمل بالایی سود می برد و به راحتی می توانید آن را در یک کیف جابجا کنید. نمایشگر جوهر الکترونیک پیپرلایک برچسب قیمت ۷۹۹ دلاری را یدک می کشد.
7

8

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا