بهترین دسته‌های مخصوص عکاسی سلفی

موبنا، رضا خواجه‌وند – البته باید بدانید که این روزها استفاده از دسته‌های مخصوص سلفی به دلایل امنیتی در برخی اماکن از جمله استادیوم‌های ورزشی، موزه‌ها، پارک‌های دیزنی و … ممنوع شده است. با این وجود این لوازم جانبی همچنان فروش بالایی دارد و مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد. کارشناسان بررسی گسترده‌ای را در بازار …

موبنا، رضا خواجه‌وند – البته باید بدانید که این روزها استفاده از دسته‌های مخصوص سلفی به دلایل امنیتی در برخی اماکن از جمله استادیوم‌های ورزشی، موزه‌ها، پارک‌های دیزنی و … ممنوع شده است. با این وجود این لوازم جانبی همچنان فروش بالایی دارد و مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد.

کارشناسان بررسی گسترده‌ای را در بازار کنونی انجام دادند تا بهترین و کاربردی‌ترین دسته‌های سلفی موجود را شناسایی کنند. در اینجا لیست بهترین مورد از آنها آورده شده است.

دسته سلفی Mpow iSnap X: طول این دسته می‌تواند تا ۸۰ سانتی‌متر افزایش یابد و پس از آنکه کارتان با آن تمام شد، بخش‌های مختلف آن در یکدیگر جمع می‌شود تا با طول ۸.۵ سانتی‌متر در کیف شما جا شود. این دسته سلفی امکان عکاسی با زاویه ۲۷۰ درجه را فراهم می‌کند.

21-mpow isnap x selfie stick

دسته سلفی The Alaska Life: اگر می‌خواهید با دسته سلفی خود در هرکجا عکاسی کنید و از زیر باران گرفته تا اعماق دریا عکس‌های سلفی به یاد ماندنی بگیرید، بهتر است این محصول را خریداری کنید. طول این دسته سلفی تا ۹۱ سانتی‌متر افزایش میابد و قیمت آن ۳۰ دلار است.

22-The Alaska Life selfie stick

دسته سلفی Spigen: این ابزار جانبی با انواع گوشی‌های هوشمند سازگاری دارد. زمانی که در حالت باز قرار دارد حدود ۱۰۰ سانتی‌متر طول و زمانی که در حالت بسته قرار دارد حدود ۱۰ سانتی‌متر طول دارد. این محصول با قیمت ۱۰ دلار فروخته می‌شود.

23-Spigen selfie stick

دسته سلفی CamKix: با ۱۸۰ گرم وزن یکی از سبک‌ترین دسته‌های سلفی در جهان محسوب می‌شود. طول آن در حالت باز شده ۱۰۰ سانتی‌متر است و امکان عکاسی با زاویه ۱۸۰ درجه را فراهم می‌کند. قیمت این محصول ۱۳ دلار است.

24-CamKix selfie stick

دسته سلفی Perfect Day: این ابزار جانبی امکان تصویربرداری با زاویه ۲۷۰ درجه را فراهم می‌کند و با انواع مختلف گوشی‌ها سازگاری دارد. قیمت این دسته سلفی ۸ دلار است.

25-perfect day selfie stick

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا