مایکروسافت و شائومی همکاری‌های موبایلی می‌کنند

موبنا، رضا خواجه‌وند – همان طور که در خبرهای مختلف گفته شده بسیاری از حق امتیازهای مرتبط با سیستم عامل اندروید مربوط به مایکروسافت می‌شود. به همین منظور شائومی با قرارداد جدید تصمیم گرفته است ابزار ارتباطی اسکایپ و مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت را روی نسل جدید گوشی‌ها و تبلت‌های خود نصب کند. شائومی اعلام …

موبنا، رضا خواجه‌وند – همان طور که در خبرهای مختلف گفته شده بسیاری از حق امتیازهای مرتبط با سیستم عامل اندروید مربوط به مایکروسافت می‌شود. به همین منظور شائومی با قرارداد جدید تصمیم گرفته است ابزار ارتباطی اسکایپ و مجموعه نرم‌افزاری Office مایکروسافت را روی نسل جدید گوشی‌ها و تبلت‌های خود نصب کند.

شائومی اعلام کرد تمام محصولات آن که از ماه سپتامبر به بعد روانه بازار جهانی می‌شوند، این نرم‌افزارها را در اختیار خواهند داشت.

Microsoft and Xiaomi  (1)

دستگاه‌هایی که قرار است نرم‌افزارهای مایکروسافت به صورت پیش‌فرض روی آنها عرضه شود مدل‌های Mi 5، Mi Max، Mi 4s، Redmi Note 3 و Redmi 3 شائومی را شامل می‌شوند.

البته اپلیکیشن‌های مایکروسافت روی هر یک از این دستگاه‌ها متفاوت خواهد بود و در مجموع این دستگاه‌ها می‌توانند نرم‌افزارهای Word، Excel، PowerPoint، Outlook و اسکایپ را شامل شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا