گوشی جدید ال‌جی در اندازه بزرگ با قابلیت‌های متوسط

موبنا، رضا خواجه‌وند – همان طور که از نام این محصول پیداست ال‌جی آن را به عنوان مدل به‌روز شده Stylus 2 عرضه کرده است که مدت‌ها قبل وارد آمریکا شد و هم‌اکنون ۲۰۰ دلار قیمت دارد. گوشی هوشمند Stylus 2 Plus از نظر ظاهری شباهت زیادی به مدل قبلی دارد و در ابعاد ۱۵۵، …

موبنا، رضا خواجه‌وند – همان طور که از نام این محصول پیداست ال‌جی آن را به عنوان مدل به‌روز شده Stylus 2 عرضه کرده است که مدت‌ها قبل وارد آمریکا شد و هم‌اکنون ۲۰۰ دلار قیمت دارد.

گوشی هوشمند Stylus 2 Plus از نظر ظاهری شباهت زیادی به مدل قبلی دارد و در ابعاد ۱۵۵، ۷۹.۶ و ۷.۴ میلیمتر ساخته شده و وزن آن هم ۱۴۵ گرم است. این گوشی هوشمند قابلیت‌های کاربردی فراوانی را شامل می‌شود.

LG Stylus 2 Plus  (1)

نمایشگر ۵.۷ اینچی این فبلت تصاویر را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به نمایش می‌گذارد و برای آن پردازنده هشت هسته‌ای با توان ۱.۴ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است. این محصول در دو مدل و با رم‌های ۲ و ۳ گیگابایتی فروخته می‌شود و دوربین اصلی آن هم ۱۶ مگاپیکسلی است.

از دیگر قابلیت‌های به کار رفته در این گوشی هوشمند بزرگ می‌توان به حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی و باتری و ۳۰۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. این گوشی هوشمند از هفته جاری وارد آمریکای شمالی و اروپا می‌شود و از آنجایی که در خانواده محصولات میان‌رده طبقه بندی شده است،‌ ۳۰۰ دلار قیمت دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا