این هفته دومین دستبند هوشمند سامسونگ عرضه می‌شود

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ اعلام کرد که در این کنفرانس مطبوعاتی به همگان نشان می‌دهد که چگونه محصولات مختلف آن در کنار یکدیگر به صورت یکپارچه «کهکشان قابلیت‌ها» را تشکیل می‌دهند. کارشناسان با اطمینان کامل می‌گویند که در این کنفرانس مطبوعاتی از این هیچ گوشی هوشمند جدیدی رونمایی نمی‌شود و در عوض شرکت کره‌ای …

موبنا، رضا خواجه‌وند – سامسونگ اعلام کرد که در این کنفرانس مطبوعاتی به همگان نشان می‌دهد که چگونه محصولات مختلف آن در کنار یکدیگر به صورت یکپارچه «کهکشان قابلیت‌ها» را تشکیل می‌دهند.

کارشناسان با اطمینان کامل می‌گویند که در این کنفرانس مطبوعاتی از این هیچ گوشی هوشمند جدیدی رونمایی نمی‌شود و در عوض شرکت کره‌ای قصد دارد دستبند هوشمند Gear Fit 2 را در معرض دید عموم قرار دهد. این دستبند هوشمند نسل بعدی سیستم‌های تشخیص فعالیت بدن محسوب می‌ّود که قرار است جایگزین Gear Fit شود.

samsung Gear Fit 2  (2)

به گفته منابع آگاه مختلف، ear Fit 2 نسبت به مدل اولیه خود چندان متفاوت نیست و برای آن یک نمایشگر منحنی AMOLED در نظر گرفته شده است که تصاویر را با کیفیت ۲۱۶ در ۴۳۲ پیکسل به نمایش می‌گذارد. این محصول در رنگ‌های مختلف سخته شده است.

سامسونگ برای این دستبند هوشمند از استاندارد IP68 استفاده کرده است تا آن را ضدآب و ضدگردوغبار کند. از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به سیستم عامل Tizen OS، گیرنده مسیریاب GPS، پردازنده دوهسته‌ای و رم ۵۱۲ مگابایتی اشاره کرد.

زمانی که Gear Fit سال ۲۰۱۴ میلادی وارد بازار شده بود ۱۹۹ دلار قیمت داشت و بر این اساس هم‌اکنون پیش‌بینی می‌شود Gear Fit 2 بیشتر از ۲۰۰ دلار فروخته نشود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا