اینستاگرام سرانجام ابزارهای مخصوص آگهی های تبلیغاتی ارائه کرد

موبنا – اینستاگرام به تازگی ابزارهای جدید تبلیغات تجاری خود را معرفی کرده که با استفاده از آن‌ها، تبلیغ‌دهندگان می‌توانند آمار و ارقام و تحلیل‌های دقیقی در مورد کمپین‌های تبلیغاتی خود مشاهده کنند. اینستاگرام امروز با انتشار ابزارهای آگهی جدید، خود را در زمینه تبلیغات تجاری بیشتر تجهیز کرد. هدف از ارائه این ابزارها امکان دسترسی به …

موبنا – اینستاگرام به تازگی ابزارهای جدید تبلیغات تجاری خود را معرفی کرده که با استفاده از آن‌ها، تبلیغ‌دهندگان می‌توانند آمار و ارقام و تحلیل‌های دقیقی در مورد کمپین‌های تبلیغاتی خود مشاهده کنند.

اینستاگرام امروز با انتشار ابزارهای آگهی جدید، خود را در زمینه تبلیغات تجاری بیشتر تجهیز کرد. هدف از ارائه این ابزارها امکان دسترسی به تحلیل‌ها و آمار و ارقام کاربردی تبلیغات در این شبکه‌اجتماعی است. با استفاده از این امکانات جدید، کسب‌وکارها می‌توانند میزان بازدید تبلیغات و اثر بخش بودن آن‌ها را با استفاده از آمار و ارقام مشاهده کنند.

این ابزارهای جدید برای کسب و کارها یک رابط کاربری مخصوص در دسترس قرار می‌دهد که از این طریق می‌توانند عملکرد تبلیغات خود را ردیابی کنند. همچنین دو تب با عنوان‌های Account Insights و Ad Insights در اختیار آن‌ها قرار داده شده که از این طریق نیز می‌توانند تحلیل میزان بازدید و میزان دستیابی به هدف هر کمپین تبلیغاتی را مشاهده کنند.

بخش دیگری به نام Ad Staging نیز وجود دارد که با استفاده از این بخش تیم‌های تبلیغاتی خلاق می‌توانند آگهی‌های مورد نظرشان را بسازند و پیش‌نمایش آن را نیز مشاهده کنند. همچنین امکان کار تیمی روی کمپین‌ها در این بخش ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است که آمار خلاصه داده‌های مرتبط با تبلیغات، به صورت زنده و لحظه‌ای در دسترس تبلیغ‌دهندگان است و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا نحوه بازخورد کاربران به تبلیغات یا تصاویر تبلیغاتی‌شان را بررسی کنند. با استفاده از این امکانات تبلیغ‌دهندگان جدید می‌توانند شکستی که Michael Kors برای اولین نمایش تبلیغات در اینستاگرام با آن مواجه شد را جبران کند.

اینستاگرام اعلام کرده که ابزارهای تجاری جدیدی را توسعه داده که با سایر شرکای تبلیغاتی این کمپانی همبستگی دارند و حالا این امکانات در اختیار تمامی تبلیغ‌دهندگانی که در این شبکه اجتماعی ۲۰۰ میلیون نفری فعالیت می‌کنند قرار داده شده است.

instagram

تبلیغات در اینستاگرام امری اجتناب‌ناپذیر است و پس از خریداری شدن این شرکت توسط فیسبوک، در نهایت نیاز است که درآمدزایی این شبکه اجتماعی نیز آغاز شود. در هرصورت برخی از کاربران به وجود تبلیغات در اینستاگرام اهمیتی نمی‌دهند چراکه برخی از برندها از مدت‌ها قبل فعالیت خود را با افزایش فالور و نیز ایجاد ارتباطات بیشتر، در این شبکه اجتماعی آغاز کرده‌اند. ارائه این ابزارهای تجاری برای ایجاد یک دید بهتر در مورد آنچه کاربران مشاهده می‌کنند به کمپانی‌ها کمک خواهد کرد. از این طریق تبلیغ‌دهندگان می‌توانند بفهمند که چگونه کاربران به تصاویر اشتراک گذاری شده آن‌ها جذب شده‌اند.

ابزارهای تبلیغاتی در اینستاگرام مدت‌ زیادی است که بخصوص توسط برخی از کسب‌وکارها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شرکت اولین بار ابزارهای تبلیغاتی خود را حدود ۱۰ ماه قبل معرفی کرد و حالا امکان ردیابی و بررسی کمپین‌های تبلیغاتی نیز به آن اضافه شده است. در هرحال با تمامی این تفاسیر زمان انتشار رسمی این امکانات هنوز مشخص نشده است. اینستاگرام اعلام کرده که این امکانات جدید تبلیغاتی طی هفته‌ها یا ماه‌های آینده به طور عمومی منتشر خواهند شد ولی به زمان مشخصی در این مورد اشاره نکرده است.

 منبع: زومیت | نویسنده: مجتبی بوالحسنی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا