پروژه ای با ریویرا ۶۴ (+عکس)

موبنا – ریویرا جز مدل های افسانه ای و پرطرفدار برند بیوک محسوب می شود. برای آنهایی که بصورت سنتی به خودروهای آمیکایی علاقه دارند؛ بیوک احترام و جایگاه خاصی دارد. محصولاتی که به رغم ماجراجویی کمتر در طراحی مانند پلیموت یا داج به خودروهای مصرفی دهه های پرافتخار صنعت خودروی امریکا مبدل شده و …

موبنا – ریویرا جز مدل های افسانه ای و پرطرفدار برند بیوک محسوب می شود. برای آنهایی که بصورت سنتی به خودروهای آمیکایی علاقه دارند؛ بیوک احترام و جایگاه خاصی دارد. محصولاتی که به رغم ماجراجویی کمتر در طراحی مانند پلیموت یا داج به خودروهای مصرفی دهه های پرافتخار صنعت خودروی امریکا مبدل شده و مجموعه ای از آسایش، امنیت، کیفیت و استقامت را در اختیار مالکان خود قرار داده اند.

اما برای امروز پروژه تیونینگ یک مدل متفاوت از بیوک را انتخاب کرده ایم که از منظر طراحی تفاوت های زیادی با آنچه که از مفهوم بیوک در هن خود داریمف خواهد داشت. ریویرا لاینی از این برند محبوب است که معمولا نامش روی کوپه های اسپرت نشسته است. از این رو تیونرهای شخصی علاقه خاصی به توسعه مدل های مختلف ریویرا نشان می دهند.

ریویرا مدل ۱۹۶۴ امروز ما که بالغ بر ۵۰ هزار دلار قیمت گذاری شده است یک بازسازی کامل را پشت سر گذاشته است. کل شاسی خودرو به آهن تبدیل شده و پس از بازسازی تمام قسمت ها مجددا روی آن اضافه شده است. رنگ پروژه نخودی انتخاب شده تا حال و هوای کلاسیک ماجرا کاملا حفظ شود. اگر حرفه ای تر به رنگ خودرو بپردازیم باید گفت این نخودی دوست داشتنی در واقع کد رنگ زرد کراس فایر کرایسلر است که روی این ریویرا نشسته است. تمام تزئینات داخل اتاق شامل بخش های چرمی مطابق با نمونه استاندارد کرا شده است.

در نمای ظاهری گریل خوش ساخت این ریویرا از همان نگاه اول جلب توجه می کند این بخش که بصوت دست ساز آماده شده به خوبی مراحل صیغل آبکاری را پشت سر گذاشته است. درپوش موتور نیز برای پروژه اختصاصی آماده شده است. لاستیک های برند میکی تامپسون با اندازه ۲۰ x 15 برای محور عقب و ۱۸ x 7 برای محور جلو انتخاب شده است. سیستم ترمز با عملکرد بی نقص از برند ویلوود نیز این مجموعه را کامل می کند.

و اما در قسمت موتور که به نوعی جذاب ترین بخش نیز به شمار می رود نام برند مطرح ادل براک روی درپوش های دو بلوک موتور خودنمایی می کند. استفاده از لعاب کروم در قسمت هایی از موتور بر جذابیت های مجموع افزوده است. این موتور آلومنیومی ۴۰۹ اینچ مکعبی تا ۵۹۰ اسب بخار خروجی دارد و گشتاور آن نیز برابر با ۵۷۵ پوندفوت خواهد بود.

 منبع: پول نیوز|نویسنده: مازیاردانیالی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا