خداحافظی با خطوط زشت آنتن در ایسوس زنفون ۳ دیلاکس

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – – تردیدی وجود ندارد که سامسونگ گلکسی S7 یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر است. اما ایسوس به تازگی و طی رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۶ از یک گوشی هوشمند رونمایی کرده است که نه تنها از جدیدترین پرچمدار سامسونگ ارزان‌تر است بلکه به سخت افزار و ویژگی هایی …

موبنا، محمد مهدی حیدرپور – – تردیدی وجود ندارد که سامسونگ گلکسی S7 یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی حال حاضر است. اما ایسوس به تازگی و طی رویداد کامپیوتکس ۲۰۱۶ از یک گوشی هوشمند رونمایی کرده است که نه تنها از جدیدترین پرچمدار سامسونگ ارزان‌تر است بلکه به سخت افزار و ویژگی هایی خیره کننده مجهز شده است که نوید دهنده عملکردی فوق العاده هستند.
گوشی هوشمند جدید ایسوس زنفون ۳ دیلاکس دارای چنان مشخصات تاثیرگذاری است که سخت افزار مورد استفاده در آن را می توان برای یک لپ تاپ فوق قابل حمل نیز بکار گرفت. در این گوشی هوشمند شاهد بکارگیری ۶ گیگابایت حافظه رم در کنار حافظه ذخیره سازی تا ۲۵۶ گیگابایت هستیم و پیش از آن که پرسشی مطرح کنید باید بگوییم که همان فلش مموری سرعت بالای بکار رفته در سامسونگ گلکسی S7 در ایسوس زنفون ۳ دیلاکس نیز استفاده شده است. این در شرایطی است که امکان افزایش حافظه ذخیره سازی از طریق شکاف کارت حافظه microSD نیز وجود دارد.
ایسوس زنفون ۳ دیلاکس به بدنه یکپارچه آلومینیومی مجهز شده که نکته قابل توجه در طراحی آن حذف نوارهای پلاستیکی و زشت آنتن است. زنفون ۳ دیلاکس نخستین گوشی هوشمند تمام فلزی جهان است که از طراحی آنتن نامرئی سود می برد. این گوشی هوشمند دارای بدنه یکپارچه آلومینویمی قدرتمند و سبک است که در قسمت پشت آن هیچ خط آنتی دیده نمی شود.
حتی شرکت اپل نیز آماده رهایی از خطوط پلاستیکی آنتن در قسمت پشت آیفون های خود نیست و بر اساس تصاویر منتشر شده از آی‌فون ۷، اگرچه طراحی خطوط آنتن بهبود یافته اند – به جای چهار خط آنتن تنها دو خط آنتن در بالا و پایین بدنه قرار دارند – اما همچنان شاهد حضور آنها هستیم.
از دیگر ویژگی های ایسوس زنفون ۳ دیلاکس می توان به نمایشگر همواره روشن، بلندگوهای وضوح بالا و شکاف سیم کارت هیبریدی اشاره کرد. نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی هوشمند برچسب قیمت ۵۰۰ دلاری را یدک می کشد اما قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی هنوز اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا