زائران حرم امام خمینی بیمه هستند

موبنا – وی گفت: طی این دوره چنانچه حادثه ای رخ دهد و منجر به فوت یا نقص عضو شود تا ۲۱۰ میلیون ریال و اگر نیاز به مداوا و درمان داشته باشد تا ۲۵ میلیون ریال تعهد درنظر گرفته شده است. حیدری افزود: اگر زائر به علت بیماری فوت کند ۹۵ میلیون ریال تعهد …

موبنا – وی گفت: طی این دوره چنانچه حادثه ای رخ دهد و منجر به فوت یا نقص عضو شود تا ۲۱۰ میلیون ریال و اگر نیاز به مداوا و درمان داشته باشد تا ۲۵ میلیون ریال تعهد درنظر گرفته شده است.

حیدری افزود: اگر زائر به علت بیماری فوت کند ۹۵ میلیون ریال تعهد درنظر گرفته شده است.

وی گفت: اگر اتفاق ناگواری رخ دهد که ستاد بزرگداشت مراسم مسئول شناخته شود تا حد ۲۵۳ میلیون تومان یعنی دیه کامل غرامت پرداخت خواهد شد.

معاون فنی بیمه ایران افزود: همه این موارد باید به تایید ستاد بزرگداشت مراسم برسد و این ستاد بعد از بررسی مستندات آن را به بیمه ایران ارجاع می دهد و مراحل پرداخت انجام خواهد شد.

حیدری گفت: شروع این بیمه برای زائرین از زمانی است که از مبداء حرکت می کنند و پایان آن زمانی است که به موطن اصلی خود بازمی گردند.

وی افزود: حتی کسانی که پیاده یا با دوچرخه به زیارت مشرف می شوند در طول مسیر، زمان اقامت، زمان حضور و به صورت شبانه روزی تحت پوشش بیمه هستند.

حیدری گفت: مدعوین خارجی نیز از زمانی که از مرز هوایی وارد خاک ایران می شوند تا زمان خروج و حتی در زمان اسکان تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

وی افزود: عزیزانی که از شهر تهران به حرم مطهر مشرف می شوند اگر با هیات مذهبی یا ستادهای خاص حرکت کنند از لحظه حرکت تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

معاون فنی بیمه ایران گفت: عزیزان تهرانی اگر به صورت انفرادی حرکت می کنند از زمانی که در حرم مطهر حضور پیدا می کنند تا پایان مراسم تحت پوشش قرار می گیرند.

 منبع: صداوسيما

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا