هوای تهران خنک می شود

موبنا – براساس بررسی و تحلیل اطلاعات و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان در بعدازظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه در پاره ای نقاط با رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید همراه خواهد شد. دراین گزارش با اشاره به روند کاهشی دمای هوای تهران در روزهای آینده، آمده است:طی دو …

موبنا – براساس بررسی و تحلیل اطلاعات و نقشه های پیش یابی هواشناسی، آسمان استان در بعدازظهر چهارشنبه و روز پنجشنبه در پاره ای نقاط با رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید همراه خواهد شد.

دراین گزارش با اشاره به روند کاهشی دمای هوای تهران در روزهای آینده، آمده است:طی دو شبانه روز آینده(چهارشنبه و پنجشنبه) به ۱۸ درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

همچنین دراین گزارش بیشینه دمای امروز تهران ۳۱ درجه سانتیگراد پیش بینی شده که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با یک درجه کاهش به ۳۰ درجه سانتیگراد می رسد

بنابه گزارش اداره کل هواشناسی استان تهران، بیشینه دمای تهران در روز گذشته ۳۷ درجه سانتیگراد بوده که با توجه به روند کاهش دما، امروز(سه شنبه) در گرمترین زمان به ۳۱ درجه خواهد رسید.

نوشته های مشابه

برهمین اساس، بیشینه و کمینه دمای مناطق مختلف استان تهران نیز طی دو روز آینده کاهش خواهد یافت.

این گزارش حاکی است، ایستگاه های ورامین با ۳۵ درجه و فیروزکوه با درجه سانتیگراد، گرم ترین و خنک ترین مناطق استان تهران، در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

 منبع: اداره کل هواشناسی استان تهران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا