انبار لوازم خانگی در آتش سوخت +عکس

موبنا – مدیر منطقه ۵ عملیات آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: یک انبار مسقف به مساحت ۳۰۰ متر مربع مملو از کالا و لوازم خانگی دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور بود. مرتضی قاسم اصفهانی اضافه کرد: آتش سوزی همچنین به قسمتی از …

موبنا – مدیر منطقه ۵ عملیات آتش نشانی تهران که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حضور یافته بود، گفت: یک انبار مسقف به مساحت ۳۰۰ متر مربع مملو از کالا و لوازم خانگی دچار آتش سوزی شده و کاملاً شعله ور بود.

مرتضی قاسم اصفهانی اضافه کرد: آتش سوزی همچنین به قسمتی از کارگاه تولیدی تریکو و پارچه به وسعت ۴۰ مترمربع که در طبقه دوم این انبار قرار داشت، سرایت کرد.

وی با اعلام اینکه دود و آتش بسیار زیادی از زیر سقف انبار خارج می شد، تصریح کرد: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز انبار، با بکارگیری تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی از چندین سمت خود را به کانون آتش سوزی رساندند و در مدت زمان کوتاهی آتش را تحت کنترل درآوردند.

مدیر منطقه ۵ عملیات با اعلام این که آتش سوزی به سرعت از سوی آتش نشانان مهار و خاموش شد، اضافه کرد: نیروهای عملیاتی با تلاش فراوان از سرایت آتش سوزی به قسمت های دیگر انبار و تولیدی پارچه جلوگیری و محل حادثه را کاملا ایمن کردند.

نوشته های مشابه

قاسم اصفهانی با بیان این که خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس صدمه جانی نرسید و تنها خسارات مالی بر جای ماند، تاکید کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه ۵ عملیات در دست بررسی است.

انبار لوازم خانگی در آتش سوخت +عکسانبار لوازم خانگی در آتش سوخت +عکسانبار لوازم خانگی در آتش سوخت +عکسانبار لوازم خانگی در آتش سوخت +عکسانبار لوازم خانگی در آتش سوخت +عکسانبار لوازم خانگی در آتش سوخت +عکسانبار لوازم خانگی در آتش سوخت +عکس

انبار لوازم خانگی در آتش سوخت +عکس

انبار لوازم خانگی در آتش سوخت +عکس

 منبع: سازمان آتش نشاني

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا