وداع اشکبار قهرمان جهان +تصاویر

موبنا – کورتانیدزه در نخستین دیدارش در این رقابت ها مقابل کشتی گیر جوانی از ترکیه قرار گرفت که در این دیدار بارها با اجرای فنون ناب و زیبای کشتی، حاضران در سالن را به وجد آورد و به قول معروف درس کشتی داد؛ اما این کشتی گیر کاربلد که در سال های نه چندان …

موبنا – کورتانیدزه در نخستین دیدارش در این رقابت ها مقابل کشتی گیر جوانی از ترکیه قرار گرفت که در این دیدار بارها با اجرای فنون ناب و زیبای کشتی، حاضران در سالن را به وجد آورد و به قول معروف درس کشتی داد؛ اما این کشتی گیر کاربلد که در سال های نه چندان دور حریف کشتی گیرانی همچون علیرضا حیدری و عبدالرضا کارگر بوده است در تایم دوم با وجود اینکه چندین امتیاز از حریف جوان خود پیش بود از نظر بدنی تحلیل رفت و در نهایت با نتیجه ۱۲ بر ۱۰ مغلوب شد.

در پایان این مسابقه کورتانیدزه با بوسیدن تشک کشتی به نوعی با دنیای قهرمانی با چشمانی اشکبار وداع کرد. تماشاگران حاضر در سالن مسابقه چندین دقیقه به صورت ایستاده کورتانیدزه را تشویق کردند.
رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی در این هنگام روی تشک حاضر شد و دست کورتانیدزه را بالا برد. علیرضا حیدری و علیرضا رضایی هم بعد از دقایقی به این جمع اضافه شدند و با یکدیگر روی تشک عکس یادگاری انداختند. تماشاگران حاضر در سالن تا چندین دقیقه به صورت ایستاده کورتانیدزه را همچنان تشویق می کردند.

الدار کورتانیدزه که در میان علاقه مندان کشتی به گربه سیاه علیرضا حیدری معروف است ۲ طلا، ۲ نقره و یک برنز جهان و نیز ۲ برنز المپیک را در کارنامه خود دارد.

تصاویری از مبارزه آخر و خداحافظی کورتانیدزه را می توانید در زیر ببینید:

*الدار کورتانیدزه ۴۲ ساله، دارنده  مدال طلا، نقره و برنز جهان و المپیک که ریاست فدراسیون کشتی گرجستان را نیز بر عهده دارد بعد از ۵ سال دوری از تشک کشتی هوس بازگشت به تشک کشتی به سرش زد و در جام تختی کشتی گرفت.

 منبع: فارس
دکمه بازگشت به بالا