قتل کارمند زن بانک توسط مرد بدهکار +عکس

موبنا – با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان افراد و به دستور قاضی کشیک دادسرای امور جنایی پرونده برای رسیدگی در اختیار تیم فقدان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. پدر زهرا پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دخترم کارمند بانک است و …

موبنا – با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان افراد و به دستور قاضی کشیک دادسرای امور جنایی پرونده برای رسیدگی در اختیار تیم فقدان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

پدر زهرا پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: دخترم کارمند بانک است و در حال حاضر در یکی از شعبات بانکی در خیابان شریعتی – بالاتر از پل سیدخندان مشغول بکار است.او طبق روال هر روز برای رفتن به محل کارش از منزل خارج شد اما پس از آن دیگر خبری از وی نشد. غیبت زهرا در حالی طولانی شده که او هروز در ساعت ۱۶ به منزل باز می گشت اما از اول خرداد هیچ خبری از او نیست و تلفن همراهش نیز خاموش است.

کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور شعبه بانک به تحقیق از مدیر شعبه و دیگر همکاران وی پرداخته و اطلاع پیدا کردند که زهرا ساعت ۱۱ صبح اول خرداد با گرفتن مرخصی از محل کارش خارج شده و دیگر بازنگشته است.

در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که زهرا چندی پیش قسمتی از پول حاصل از پس انداز کاری خودش به مبلغ ۱۵ میلیون تومان را در فروردین به پیشنهاد یکی از مشتریان بانک به نام غفورالدین ۳۸ ساله در اختیار این شخص گذاشته است و قرار بوده تا این شخص این مبلغ را به همراه سود حاصل از کارکرد سرمایه گذاری ظرف دو ماه به فقدانی بازپرداخت کند که تاکنون اقدامی در این خصوص از سوی غفورالدین انجام نشده است.

با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص هویت غفورالدین و شناسایی محل کار وی در یک شرکت دامپروری در محدوده سیدخندان، کارآگاهان به این شرکت مراجعه و در خصوص فقدان زهرا به تحقیق از غفورالدین پرداختند.

غفورالدین در اظهارات اولیه ضمن تایید دریافت مبلغ ۱۵ میلیون تومان پول نقد از فقدانی مدعی شد که هیچگونه اختلافی در خصوص نحوه بازپرداخت این پول به فقدانی نداشته و قرار بر آن بوده تا به زودی این مبلغ را بازپرداخت کند.

با بررسی اظهارات غفورالدین و دیگر اطلاعات بدست آمده در خصوص فقدانی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فقدانی قصد داشته تا برای پیگیری نحوه دریافت پول خود به محل سکونت غفورالدین در منطقه فردیس کرج مراجعه کند و در این خصوص با وی قرار ملاقات داشته است. با به دست آمدن اطلاعات جدید و مشخص شدن کذب بودن اظهارات غفورالدین، وی نهم خرداد دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

قتل کارمند زن بانک توسط مرد بدهکار +عکس
همزمان با دستگیری مرد جوان و انتقالش به پایگاه چهارم پلیس آگاهی، کارآگاهان تیم فقدان این پایگاه از طریق بررسی مشخصات افراد فقدانی درج شده در سیستم جامع پلیس آگاهی موفق به شناسایی جسد زهرا شدند که جسدش پنج روز پس از گم شدنش، در بیابان های اطراف شهریار به صورت ناشناس کشف شده و پرونده آن در پلیس آگاهی شهریار در حال رسیدگی است. در بررسی نظریه پزشکی قانونی علت مرگ ، شکستگی شدید قسمت پشت سر ناشی از اصابت جسم سخت عنوان شده بود.

غفورالدین که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل مقتول اعتراف کردو گفت: در یک نزاع و درگیری زهرا را به عقب هل دادم که بر اثر آن از ناحیه پشت سر به زمین برخورد کرد و در همانجا جانش را از دست داد.

متهم در خصوص نحوه انتقال جسد به بیابان های اطراف شهریار نیز به کارآگاهان گفت: جسد را در داخل یک پتو پیچیده، آن را با ماشین پراید متعلق به یکی از دوستانم به بیابان های اطراف شهریار منتقل و رها کردم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت:با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل ، پرونده قتل عمـد در این خصوص تشکیل و متهم صبح امروز برای صدور دستور قاضی به دادسرای امور جنایی اعزام شد.

همچنین پس از تحقیقات اولیه قرار بازداشت موقت متهم از سوی سعید احمد بیگی بازپرس شعبه هفتم دادسرای امور جنایی صادر شد.

 منبع: ميزان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا