سریال های ماه رمضان مشخص شدند

موبنا – امسال نیز به رواب هر ساله تلویزیون سریال های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است. پادری سریال پادری یا «دودکش۲» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی محمود رضوی ساخته شده و با توجه به آماده نبودن سریال مقدم، قرار است از شبکه یک سیما پخش شود. این …

موبنا – امسال نیز به رواب هر ساله تلویزیون سریال های مختلفی را برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته است.
پادری
سریال پادری یا «دودکش۲» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه کنندگی محمود رضوی ساخته شده و با توجه به آماده نبودن سریال مقدم، قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.
این سریال تا به حال در لوکیشن‌هایی چون:خانه نصرت،قالیشویی،پل طبیعت،جاجرود،هم اکنون در منطقه لواسان در حال ضبط است.
سری اول این سریال در ماه رمضان ۹۲ از شبکه یک سیما بروی آنتن رفت که نویسنده آن برزو نیک نژاد بود و در سری جدید کوروش نریمانی به عنوان نویسنده گروه را همراهی می‌کند.
در «پادَری» هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، مجید یاسر،ابراهیم آبادی،شهین تسلیمی و بازیگر خردسال زینب فلاحت پیشه، فریبا طالبی،ابراهیم آبادی،کریم قربانی،شهین تسلیمی،صدرالدین حجازی،آتیه جاوید،نصرت میرعظیمی،مهدی دانایی مقدم،حسین قاسمی فرد،حسام خلیل نژادی،جوادجوینده میرزا، سید جلال طباطبایی،علیرضا درویش، جهانگیر اژدری،مجید خدایی،مجتبی اکبری نژاد،محمد رضا نیلی،سعید فکری به ایفای نقش می‌پردازند.
در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است. فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبرو است، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد.
برادر
سریال «برادر» به تهیه‌کنندگی نعمت چگینی و نویسندگی آرش قادری برای پخش در ماه رمضان شبکه دو سیما تولید می‌شود.بازیگرانی چون حسین یاری، حسن پورشیرازی، پوریا پورسرخ، گلاره عباسی، سهیلا رضوی، سوگل طهماسبی، مجید واشقانی، کاوه خداشناس، محمد رسول صفری، قدرت الله صالحی، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، بهنام قربانی، مژگان بیات، علیرضا درویش زاده، امیر منصور فلاح، حسین پارسا، افسانه تهرانچی، سمیرا مهدوی شکیبا، مهرداد ایل بیگی، زهرا فراهانی تاکنون حضورشان در این پروژه قطعی شده است.
در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج کاظم پهلوان مردی خیر و از تجار سرشناس برنج ایران است که با تأکید بر حمایت از تولید ملی، فقط در زمینه تجارت برنج ایرانی فعالیت می‌کند. او به همراه پسرش مسعود و دخترش مریم که یک روزنامه نگار پر جنب و جوش است، ضد واردات قاچاق برنج های تاریخ گذشته و مسموم به ایران مبارزه می‌کند. این اقدام باعث دشمنی دلالان و قاچاقچیان این تجارت با وی شده است. دشمنان با اغفال ناصر پسر دیگر او، وارد تجارت سالم حاج کاظم شده و همین امر به وقوع ماجراهایی منجر می‌شود که…
زیرزمین و گاوصندوق گزینه های شبکه سه
شبکه سه سیما به دلیل تراکم پخش مسابقات ورزشی سریال جدیدی برای پخش در نظر نگرفته و گزینه هایی نظیر گاو صندوق و زیرزمین از جمله سریالهایی هستند که برای نمایش در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده اند.
احتمال پخش مدینه و همه چیز آنجاست از شبکه پنج
شبکه پنج نیز چند سالی است که تولید سریال ویژه ماه رمضان را از دستور کار خود خارج کرده و طی این سالها مجموعه اپیزودیک شاید برای شما هم اتفاق بیفتد را به روی آنتن می برد. اما امسال این شبکه مجموعه های مدینه ساخته سیروس مقدم و همه چیز آنجاست را برای پخش در نظر گرفته است.
پخش هشت اثر نمایشی از آی فیلم
شبکه ی فیلم هرچند بازپخش مجموعه های تلویزیونی در دستور کارش قرار دارد، اما با کنداکتوری پر و پیمان که تقریبا همه سلایق را در بر می گیرد، به همراه مسلمانان سراسر جهان به استقبال ماه مبارک رمضان می رود.
پنجمین خورشید، خداحافظ بچه، فاخته، پایتخت ۱ و ۲، تنهاترین سردار، رویای گنجشک ها و تنهایی لیلا به همراه نسخه اچ دی شده سریال دفاع مقدسی نبردی دیگر آثار منتخب آی فیلم هستند.

 منبع: شهداي ايران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا