ژوله هم از «دورهمی» رفت

موبنا -ژوله در این پست اینستاگرامی نوشته: “من به دعوت مهراب قاسم خانی که نویسنده و کارگردان مجموعه دورهمی بود یکی از نقش‌های بخش نمایش کار رو بازی کردم. من به پیشنهاد مهران مدیری و تأیید مهراب نگارش بخش استنداپ کمدی‌های آقای مدیری رو به عهده گرفتم و تا چهارده پونزده قسمت اول این کار …

موبنا -ژوله در این پست اینستاگرامی نوشته:
“من به دعوت مهراب قاسم خانی که نویسنده و کارگردان مجموعه دورهمی بود یکی از نقش‌های بخش نمایش کار رو بازی کردم. من به پیشنهاد مهران مدیری و تأیید مهراب نگارش بخش استنداپ کمدی‌های آقای مدیری رو به عهده گرفتم و تا چهارده پونزده قسمت اول این کار رو انجام دادم.

بعد از جدایی مهراب به بچه‌ها کمک کردم که کار با همون روال و همون فرمون پیش بره. حالا هم که قرار شده طرح نمایش عوض به شه به خاطر نیاز شدیدی که به بازسازی روحی و جسمی و ذهنی دارم و سرپرستی یک کار پربیینده و بازی کردن تو اون از توان فعلیم خارجه، از مهران مدیری و تهیه‌کننده‌ها عذر خواهی کردم و از کار جدا شدم.

ممنون از مهراب که فکر کرد من توان بازی کردن دارم و این فرصت رو در اختیارم قرار داد. ممنون از مهران مدیری که اعتماد کرد و متن استنداپ کمدی هاشو به من سپرد و ممنون از تهیه‌کننده‌های کار که لوس‌بازی‌های منو تحمل کردند. از این به بعد بیننده پر و پا قرص برنامه دورهمی خواهم بود. یا علی”

 منبع: آفتاب

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا