اتصال ۹۰ درصد دستگاه‌های استان البرز به شبکه ملی اطلاعات

موبنا – غلامرضا حمیدی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های استانی و اجرایی باید به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند که راه اتصال آن از طریق دستگاه مرکزی است. وی عنوان کرد: با تلاش و کوشش و با هماهنگی‌های لازم توانستیم تقریبا ۹۰ درصد از دستگاه‌های استانی را به این شبکه از طریق دستگاه مرکزی که در …

موبنا – غلامرضا حمیدی اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های استانی و اجرایی باید به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند که راه اتصال آن از طریق دستگاه مرکزی است.
وی عنوان کرد: با تلاش و کوشش و با هماهنگی‌های لازم توانستیم تقریبا ۹۰ درصد از دستگاه‌های استانی را به این شبکه از طریق دستگاه مرکزی که در تهران است متصل کنیم، ولی ۱۰ درصد از این دستگاه‌ها به دلیل مشکلات فنی هنوز متصل نشده‌اند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز افزود: با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های مکرر با مخابرات قرار براین شد که به زودی این مشکلات حل شود و ۱۰ درصد باقیمانده به شبکه ملی اطلاعات وصل شوند.
حمیدی با اشاره به اینکه شبکه ملی یک کار کشوری و ملی است، گفت: در حال حاضر ما برش استانی در این موضوع نداریم ولی برای شش ماهه اول سال با رونمایی این شبکه وظایف ما در استان در بحث شبکه ملی اطلاعات مشخص خواهد شد.
وی گفت: بزرگترین کاری که در سال قبل انجام شد چند برابر کردن زیرساختهای استان بود که سبب شد طبق سنجشی که سازمان فناوری اطلاعات، استانها را رتبه بندی می‌کند از رتبه ۱۴ به رتبه شاخص ۷ ارتقاء پیدا کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا