یک استقلالی از بستن قرارداد با آبی‌پوشان پشیمان شد!

موبنا – مهدی مومنی بازیکنی است که در نفت تهران بازی می کرد و نیم فصل دوم به استقلال آمد اما جالب است که این بازیکن نتوانست در ترکیب اصلی استقلال جایی داشته باشد و اکنون صحبت هایی که مطرح کرده نشان می دهد از این قرارداد احساس خوبی ندارد. وی در پاسخ به این …

موبنا – مهدی مومنی بازیکنی است که در نفت تهران بازی می کرد و نیم فصل دوم به استقلال آمد اما جالب است که این بازیکن نتوانست در ترکیب اصلی استقلال جایی داشته باشد و اکنون صحبت هایی که مطرح کرده نشان می دهد از این قرارداد احساس خوبی ندارد.
وی در پاسخ به این سوال که از نظر خودت دلایل بازی نکردنت در استقلال چه مسائلی بود گفت:
تنها به صحبت‌های عبدالله ویسی در شبکه ورزش بسنده می‌کنم. از او پرسیدند که چرا ستاره‌های سال گذشته او در فصل جاری نتوانستند درخشش لازم را داشته باشند که وی پاسخ داد، بازیکن باید بازی کند تا خودش را نشان دهد. ویسی اعتقاد داشت که اگر مهدی مؤمنی در پنج بازی بد بازی کرد، برای ششمین بار نیز به او فرصت می‌دادم تا اعتمادبه‌نفس وی بالا برود.
مومنی در مورد اینکه یعنی نگاه مربیان با هم تفاوت دارد عنوان کرد: دقیقاً همین‌طور است. همه چیز بستگی به عملکرد مربی دارد که چطور از بازیکنش استفاده کند. از شما یک سؤال دارم؛ آیا یک بازیکن با ۱۰ دقیقه بازی کردن می‌تواند خودش را نشان دهد؟ چطور می‌توانستم در نخستین بازی‌ام در استقلال که تنها ۱۰ دقیقه به میدان رفتم و در آن جو خودم را ثابت کنم؟ از من انتظار داشتند گل بزنم و همه کار کنم، ولی چون این کار را نکردم، سه هفته بیرون نشستم.
مومنی در ارتباط با اینکه فکر می‌کردی چنین جوی در استقلال برای تو به‌وجود بیاید گفت:
اگر می‌دانستم جو استقلال این‌گونه است و نگاه کادر فنی طور دیگری است، اصلاً به این تیم نمی‌آمدم. متأسفانه هم خودم را خراب کردم و هم اینکه طرفداران استقلال فکر می‌کنند که من بازیکن ضعیفی هستم، در صورتی که اصلاً فرصت بازی به من داده نشد. نمی‌دانم ترس آقایان از چه چیزی بود. در تمرینات خوب بودم، ولی فصل بدی را پشت سر گذاشتم. من انتخاب بدی کردم و باید ببینم شرایط در آینده چگونه پیش می‌رود.
وی در این خصوص که ظاهرا پرویز مظلومی اعتقادی به تو نداشت، چون مدام در سکوها بودی تصریح کرد: حتماً مربیان استقلال به من اعتقاد داشتند که در نیم‌فصل به این تیم پیوستم، ولی نمی‌دانم پس از حضور در این تیم چه اتفاقی افتاد. ما پس از بدنسازی نیم‌فصل دوم به مصاف استقلال اهواز رفتیم. در این دیدار به من اعتماد کردند و از ابتدا بازی کردم. در بازی مقابل این تیم همه بازیکنان بزرگ و کوچک بد بازی کردند، اما چوبش را تنها من خوردم.

 منبع: تابناک 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا