مدل لوکس Galaxy S7 سامسونگ با طراحی رئیس جمهور روسیه

موبنا، رضا خواجه‌وند – از بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار می‌توان به آیفون ۶s اپل با بدنه آلومینیومی و رنگبندی متفاوت اشاره کرد. گوشی Galaxy S7 سامسونگ نیز با بدنه فلزی و طراحی زیبا توانسته است مورد توجه کاربران قرار بگیرد. شرکت Caviar از گوشی هوشمند متفاوتی رونمایی کرده که در بخش پشتی بدنه …

موبنا، رضا خواجه‌وند – از بهترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار می‌توان به آیفون ۶s اپل با بدنه آلومینیومی و رنگبندی متفاوت اشاره کرد. گوشی Galaxy S7 سامسونگ نیز با بدنه فلزی و طراحی زیبا توانسته است مورد توجه کاربران قرار بگیرد.

شرکت Caviar از گوشی هوشمند متفاوتی رونمایی کرده که در بخش پشتی بدنه آن تصویر «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه حک شده است. این شرکت که به صورت ویژه گوشی‌های لوکس تولید می‌کند، تصویر پوتین را روی گوشی هوشمند Galaxy S7 حک کرده است.

putin-phone (1)

گوشی هوشمند Galaxy S7 با طراحی پوتین روی بدنه آن به صورت محدود ساخته شده است و با نام Supremo Putin Rubino شناخته می‌شود. روی بدنه این گوشی هوشمند از ۱۹۰ قطعه سنگ یاقوت استفاده شده است.

این گوشی هوشمند ۱.۷۹ میلیون روبل معادل ۲۷۱۰۰ دلار قیمت دارد و توجه داشته باشید که فقط سه نفر در جهان امکان داشتن این گوشی را دارند. زیرا از این محصول فقط سه دستگاه ساخته شده است.

putin-phone (2)

البته دو مدل دیگر از این گوشی هوشمند ساخته شده است که به صورت گسترده‌تر با قیمت ارزان‌تر فروخته می‌شوند. گوشی هوشمند Supremo Putin به رنگ طلایی-زرد ۲۶۰۰ دلار و مدل طلای-سفید ۲۴۰۰ دلار قیمت دارد.

مدل دیگر با نام Russian Khokhloma شناخته می‌شود که قیمت این محصول هم ۲۲۵۰ دلار اعلام شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا