تکمیل طراحی قوی‌ترین گوشی سامسونگ با نمایشگر انعطاف‌پذیر

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه می‌گویند این حق امتیاز می‌تواند به ساخت یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌ها در سری محصولات Galaxy سامسونگ ختم شود و به حسگر اثر انگشت یا اسکنر عنبیه چشم مجهز باشد. گوشی هوشمند جدید به صورت تاشو ساخته می‌شود و ورودی شارژ آن تنها زمانی نمایان می‌شود که دو بخش گوشی …

موبنا، رضا خواجه‌وند – منابع آگاه می‌گویند این حق امتیاز می‌تواند به ساخت یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌ها در سری محصولات Galaxy سامسونگ ختم شود و به حسگر اثر انگشت یا اسکنر عنبیه چشم مجهز باشد.

گوشی هوشمند جدید به صورت تاشو ساخته می‌شود و ورودی شارژ آن تنها زمانی نمایان می‌شود که دو بخش گوشی روی یکدیگر تا شده باشد. بر این اساس زمانی که گوشی در حال شارژ شدن است کاربر به نمایشگر لمسی آن دسترسی ندارد و به همین خاطر سامسونگ در حال انجام برخی بررسی‌ها روی این محصول است تا طراحی آن را عوض کند.

samsung1

این حق امتیاز در نوامبر ۲۰۱۵ به ثبت رسید و هم‌اکنون شرکت کره‌ای در حال ساخت نخستین نمونه از آن است.

لازم به ذکر است چند روز قبل گفته شد شرکت اپل از سیم‌های نانو ساخته شده از فلز نقره استفاده می‌کند تا بتواند نسل جدید دستگاه‌های انعطاف‌پذیر را تولید کند. این فناوری توسط یکی از شرکای اپل به نام TPK تولید می‌شود که شرکت مذکور پیش‌تر فناوری ۳D Touch را عرضه کرده بود. با نانوسیم‌های نقره‌ای نمایشگر لمسی گوشی می‌تواند انعطاف‌پذیر شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا