احتمال اختلال در شبکه‌های تلفن همراه

موبنا – “یدالله طهماسبی” مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران با بیان اینکه نخستین مانور بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، با حضور مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساری برگزار می‌شود، اظهار داشت: نخستین مانور بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، صبح امروز با حضور استاندار مازندران و مسئولان وزارت ارتباطات در اداره …

موبنا – “یدالله طهماسبی” مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران با بیان اینکه نخستین مانور بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، با حضور مسئولان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ساری برگزار می‌شود، اظهار داشت: نخستین مانور بزرگ ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، صبح امروز با حضور استاندار مازندران و مسئولان وزارت ارتباطات در اداره کل مدیریت بحران مازندران برگزار می‌شود.
وی افزود: در این مانور پس از خیرمقدم توسط مدیرکل فناوری اطلاعات مازندران، دبیر مدیریت بحران سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.
طهماسبی گفت: دبیر اجرایی مانور مدیریت بحران در حوزه فناوری اطلاعات نیز در رابطه با برگزاری این مانور در استان سخنرانی و استاندار مازندران نیز در این نشست به بیان اقدامات استان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خواهد پرداخت.
مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات مازندران گفت: نمایش زنده مانور اپراتورها و تیم‌های عملیاتی و نظارتی از دیگر برنامه‌های حوزه فناوری اطلاعات از دیگر برنامه‌های این مانور مدیریت بحران در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است.
وی در پایان با اشاره به رفع کامل قطعی اینترنت در غرب مازندران، گفت: به دلیل تست زیرساخت‌های ارتباطی در روز سه شنبه، احتمال اختلال در شبکه‌های تلفن همراه در استان دور از انتظار نیست که پیشاپیش از شهروندان استان عذرخواهی می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا