رونمایی از محصولات اپیسر در نمایشگاه کامپیوتکس

موبنا – کمپانی اپیسر نیز به عنوان یکی از برندهای معتبر قرار است امسال چهار راه حل برای کاربران تجاری و مصرف کنندگان در زمینه‌های مختلف عرضه نماید. این راه حل‌ها در زمینه های مختلفی از جمله اینترنت اشیا، بهترین کارایی در بازی‌، وسایل تحرک پذیر(Mobility) و دستگاه های کاربردی را در بر می‌گیرد. اینترنت …

موبنا – کمپانی اپیسر نیز به عنوان یکی از برندهای معتبر قرار است امسال چهار راه حل برای کاربران تجاری و مصرف کنندگان در زمینه‌های مختلف عرضه نماید.
این راه حل‌ها در زمینه های مختلفی از جمله اینترنت اشیا، بهترین کارایی در بازی‌، وسایل تحرک پذیر(Mobility) و دستگاه های کاربردی را در بر می‌گیرد.
اینترنت اشیا مفهومی رایانشی‌است برای توصیف آینده‌ای که در آن اشیای فیزیکی یکی پس از دیگری به اینترنت وصل می‌شوند و با اشیای دیگر در ارتباط قرار می‌گیرند.
کمپانی اپیسر با ارائه آخرین AvatarRAM و سری‌های PCIe/SATA SSD در ظرفیتهای زیاد همراه با سرعت و عملکرد بالا، نقش مهمی را در جهت تحقق نیازهای اینترنت اشیا انجام دادهاست.
برای مثال AvataRAM علاوه بر فراهم کردن نیاز خواندن/نوشتن رندوم فایل‌های کوچک‌، نیازبه محاسبات با سرعت بالا را برآورده ساخته است که پایه اصلی در توسعه اینترنت اشیا می‌باشد.
ماژول‌های CAN bus اپیسر اجازه می‌دهند تا دستگاه شما با دیگر برنامه‌ها بدون نیاز به کامپیوتر میزبان ارتباط امن و قابل اطمینانی را بر‌قرار کنند که از موارد استفاده آن می توان در سیستم مدیریت هوشمند ناوگان اشاره کرد.
بهترین کارایی در بازی‌ها این موضوع تمرکز بر گیمر‌ها و اورکلاکر‌ها دارد و اپیسر‌ با ارائه راهکارهای جدید، کارایی عالی و بدون وقفه را در زمان اورکلاک و اجرای جدیدترین بازی‌ها به نمایش می‌گذارد.
با پیش‌بینی روند موجود در بازار آیتی، کمپانی اپیسر طیف وسیعی از محصولات خود را با پورت Type-C، فلش مموری‌های دو سر با پورت لایتنینگ اپل‌، هاردهای اکسترنال با گرید نظامی جهت مقاومت در برابر شوک و کارت‌های حافظه microSDXC درظرفیت بالا را جهت رفع نیاز‌ کاربران معرفی می‌کند.
با توسعه و پیشرفت در اندازه‌گیری نور، اپیسر ابزار اندازه‌گیری جدیدی را با نام AL-200 Luminance meter را تولید کرده است که تا حد زیادی باعث بهبود سرعت اندازه‌گیری نور حتی در محیط‌های کم نور شده‌است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا