وضعیت شرکت مخابرات کشور سال آینده بهتر می شود

موبنا – محمود واعظی دوشنبه شب در آیین بهره برداری از افتتاح ۵۲۷ طرح مخابراتی به صورت همزمان با بیان اینکه با توجه به تغییر و تحول در ترکیب مدیریتی شرکت مخابرات باید منتظر تغییر در حوزه خدمت رسانی و بهتر شدن وضعیت مخابراتی کشور بود افزود: نقش شرکت مخابرات در توسعه ارتباطات کشور نقش …

موبنا – محمود واعظی دوشنبه شب در آیین بهره برداری از افتتاح ۵۲۷ طرح مخابراتی به صورت همزمان با بیان اینکه با توجه به تغییر و تحول در ترکیب مدیریتی شرکت مخابرات باید منتظر تغییر در حوزه خدمت رسانی و بهتر شدن وضعیت مخابراتی کشور بود افزود: نقش شرکت مخابرات در توسعه ارتباطات کشور نقش بنیادی است و این شرکت با بهره گیری از سرمایه و منابع بسیار غنی نقش تعیین کننده ای در توسعه ارتباطات کشور دارد.
وی با اشاره به برنامه ریزی دراز مدت مخابرات و اعضای هیات مدیره این شرکت پس از تغییر و تحول گفت: امیدواریم این برنامه ها در کمتر از یک سال زمینه ساماندهی وضعیت شرکت مخابرات و تغییر شرایط فعلی را فراهم سازد.
همچنین در ادامه سفر استانی هئیت دولت به آذربایجان غربی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دوشنبه شب در جلسه شورای اداری ماکو شرکت کرد و در این نشست گفت: تلاش اصلی دولت رفع مشکلات مردم به خصوص در حوزه اقتصادی و معیشتی بوده و این دغدغه در مناطق مرزی بیشتر است.
وی از افتتاح بیش از ۹۵۳ طرح مخابراتی در سطح استان آذربایجان غربی همزمان با سفر رئیس ‌جمهوری به آذربایجان غربی خبر داد و گفت: ۸۷ طرح از این افتتاح ها در سطح شهرستان ماکو اجرا شده که اغلب آنها جهت رفع مشکل پوشش تلفن همراه احداث شده است.
واعظی با اشاره به موقعیت فعلی کشور در عرصه جهانی اظهار داشت: جو ایران و شیعه هراسی در دنیا راه انداخته و با تحریم، ملت و دولت ایران را هدف قرار داده بودند که تدبیر رهبر معظم انقلاب و هوشیاری تیم سیاست خارجی دولت یازدهم، تحریم ها لغو شده و نگاه های بین‌المللی به ایران مثبت شد.
در جلسه شورای اداری شهرستان ماکو شاهین علیزاده فرماندار این شهرستان خواستار تسریع در روند اجرای تعریض جاده ماکو – ایواوغلی، بزرگراه تبریز – بازرگان، راه آهن جلفا – بازرگان و تعریض باقی‌مانده خیابان امام ماکو شد.
در جلسه شورای اداری شهرستان ماکو علاوه بر مسئولان محلی، سفیر ایران در ترکیه و سرکنسول ایران در ارزروم ترکیه نیز حضور داشتند.
برای ۵۲۷ طرحی که دوشنبه شب افتتاح شد ۹۳۳ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
این طرح ها شامل پروژه های توسعه بخشی شبکه انتقال، نوسازی ایستگاههای شبکه نسل دوم تلفن همراه، راه اندازی و توسعه نسل سوم و چهارم، توسعه بخشی آر. ان. اس و بی. اس. سی، اینترنت روستایی، توسعه پهنای باند مرکز استان، ایجاد مسیر پشتیبان ارتباطات ملی استانی، تکمیل زیرساخت های ایستگاه برق و توسعه شبکه فیبر نوری بود.

 منبع: مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا