مواد درسی دانشگاه ترامپ جعلی از آب درآمد!

موبنا – به گزارش رویترز، یک قاضی آمریکایی که پرونده‌ای مربوط به شکایت از دانشگاه ترامپ را در دست رسیدگی دارد و اخیرا هدف انتقاد میلیاردر نیویورکی قرار گرفته تسن، مجوز انتشار مستندات مربوط به این پرونده را صادر کرد. دونالد ترامپ، نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درگیر پرونده‌ای قضایی است که …

موبنا – به گزارش رویترز، یک قاضی آمریکایی که پرونده‌ای مربوط به شکایت از دانشگاه ترامپ را در دست رسیدگی دارد و اخیرا هدف انتقاد میلیاردر نیویورکی قرار گرفته تسن، مجوز انتشار مستندات مربوط به این پرونده را صادر کرد.

دونالد ترامپ، نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا درگیر پرونده‌ای قضایی است که بر اساس آن، مدرسه وی به گمراه کردن هزاران نفر که بابت شرکت در سمینارهای یادگیری استراتژی‌های سرمایه‌گذاری ترامپ ۳۵ هزار دلار شهریه پرداخت کرده‌اند، متهم است.

قاضی گونزالو کوریل، در دستوری که روز جمعه به امضا رسیده، گفته است که اطلاعات مربوط به رویه‌های تعامل دانشگاه ترامپ با دانشجویان و رسانه‌ها باید از مهر و موم خارج شود.

این دانشگاه متهم است برنامه‌هایی برای تدریس انتخاب کرده است که هیچگونه مبنای علمی ندارد.

ترامپ روز جمعه در میتینگی انتخاباتی در سن دیگو از قاضی کوریل به خاطر سوء استفاده از پرونده مربوط به شکایت از دانشگاه وی انتقاد کرد. وی گفت: «من قاضی‌ای دارم که کارش متنفر کردن مردم از دونالد ترامپ است. ما در مقابل یک قاضی بسیار متخاصم قرار داریم. قاضی‌ای که توسط باراک اوباما منصوب شده است.»

 منبع: آنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا