آخرین وضعیت مرخصی مهدی هاشمی

موبنا – سید محمود علیزاده طباطبایی در حاشیه بازدید رئیس قوه قضائیه از دادگاه کیفری یک استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت پرونده مهدی هاشمی اظهار داشت: در حال حاضر مهدی هاشمی در زندان به سر می برد و برای ایام ۱۴و ۱۵خرداد درخواست مرخصی نداده است. وی در خصوص احضار شدن یا …

موبنا – سید محمود علیزاده طباطبایی در حاشیه بازدید رئیس قوه قضائیه از دادگاه کیفری یک استان تهران در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت پرونده مهدی هاشمی اظهار داشت: در حال حاضر مهدی هاشمی در زندان به سر می برد و برای ایام ۱۴و ۱۵خرداد درخواست مرخصی نداده است.

وی در خصوص احضار شدن یا نشدن فائزه هاشمی به علت دیدار با تعدادی از بهائیان گفت: فائزه هاشمی جرمی مرتکب نشده و تا این لحظه از سوی قوه قضائیه احضار نشده است.

وی تصریح کرد؛ سخنگوی قوه قضائیه نیز اعلام کرده بودند که باید بررسی کنیم اگر جرمی از سوی فائزه هاشمی رخ داده باشد اقدام می کنیم.

علیزاده طباطبایی در مورد یکی از پرونده هایش در رابطه با پرونده ۷ زندانی محکوم به اعدام گفت: خانواده ۷ نفر از کردستان که در سال ۸۸ به اتهام وابستگی به گروه های تکفیری دستگیر شده و به تازگی به اعدام محکوم شده اند برای تجدید نظرخواهی به بنده مراجعه کرده اند تا وکالت آنها را بر عهده بگیرم.

نوشته های مشابه
 منبع: مهر 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا