بهترین گوشی‌های هوشمند HTC از ابتدا تاکنون (+‌عکس)

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت HTC که این روزها موقعیت خود را به رقبای چینی واگذار کرده است، همچنان برای بسیاری از کاربران جهانی محبوب است و مورد توجه آنها قرار می‌گیرد. این شرکت پرچمدارانی را روانه بازار می‌کند که از آنها می‌توان به عنوان بهترین و پرقدرت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار یاد کرد. در …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت HTC که این روزها موقعیت خود را به رقبای چینی واگذار کرده است، همچنان برای بسیاری از کاربران جهانی محبوب است و مورد توجه آنها قرار می‌گیرد. این شرکت پرچمدارانی را روانه بازار می‌کند که از آنها می‌توان به عنوان بهترین و پرقدرت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار یاد کرد.

در اینجا لیست بهترین گوشی‌های هوشمندی که شرکت تایوانی HTC در طول فعالیت خود روانه بازار کرده، آورده شده است.

بهترین گوشی هوشمند در تمام سال‌ها: HTC 10

از زمان ورود این محصول محبوب به بازار جهانی تنها چند ماه می‌گذرد و از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به نمایشگر ۵.۲ اینچی Super LCD5 با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰، پردازنده هشت هسته‌ای ۲.۱ گیگاهرتزی، رم ۴ گیگابایتی، ‌تراشه Snapdragon 820 و … اشاره کرد.

21-HTC 10

بهترین گوشی هوشمند با ارزان‌ترین قیمت: HTC Desire 626

این گوشی هوشمند با همه امکانات پیشرفته و ظاهر زیبای خود بدون هرگونه قرارداد مخابراتی با قیمت ۱۷۹ دلار فروخته می‌شود. نمایشگر ۵ اینچی این گوشی کیفیت ۱۲۸۰ پیکسلی دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، رم ۲ گیگابایتی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، فلش LED و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد.

22-HTC Desire 626

بهترین گوشی هوشمند در تاریخ: نخستین مدل HTC One

این محصول در سال ۲۰۱۳ میلادی روانه بازار شد که از آن با عنوان M7 هم یاد می‌شد. این گوشی هوشمند بر اساس دقیق‌ترین بررسی‌ها از امتیاز ۱۰ توانست عدد ۹.۱ را به خود اختصاص داد. این گوشی نمایشگر ۴.۷ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل داشت و پردازنده چهار هست‌ای ۱.۷ گیگاهرتزی، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را شامل می‌شد.

23- HTC One m7

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا