امروز از سه مدل گوشی ZenFone 3 ایسوس رونمایی می‌شود

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس اسناد منتشر شده از سوی این منبع آگاه گفته شد که شرکت ایسوس گوشی هوشمند ZenFone 3 را در سه مدل مجزا طراحی کرده و قرار است که امروز از آنها رونمایی کند. برخی مشخصاتی که هم‌اکنون در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است با آنچه که از …

موبنا، رضا خواجه‌وند – بر اساس اسناد منتشر شده از سوی این منبع آگاه گفته شد که شرکت ایسوس گوشی هوشمند ZenFone 3 را در سه مدل مجزا طراحی کرده و قرار است که امروز از آنها رونمایی کند.

برخی مشخصاتی که هم‌اکنون در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده است با آنچه که از قبل می‌دانستیم اندکی متفاوت است. با این وجود کارشناسان با اطمینان کامل می‌گویند که این گوشی هوشمند به صورت رسمی امروز معرفی می‌شود.

گوشی هوشمند ZenFone 3 نمایشگر لمسی ۵.۵ اینچی از نوع TFT را در خود جا داده است که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. روی نمایشگر مذکور لایه محافظ ۲.۵D کشیده شده است.

ZenFone 3  (1)

این گوشی بدنه فلزی دارد و تراشه Snapdragon 625 آن هشت هسته ۲.۵ گیگاهرتزی و پردازنده گرافیکی Adreno 506 را شامل می‌شود.

این گوشی هوشمند رم ۳ گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات آن می‌توان به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی با لنز f/2.0 مجهز به قابلیت اتوفوکوس و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. انرژی در این گوشی در باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری ذخیره می‌شود.

ZenFone 3  (2)

بر اساس خبرهای جدید، مدل دوم این گوشی هوشمند ZenFone 3 Deluxe نام دارد که شامل نمایشگر ۵.۷ اینچی AMOLED می‌شود و تراشه مرکزی آن Snapdragon 820 با چهار هسته پردازشگر است. این گوشی هوشمند رم ۶ گیگابایتی و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی دارد.

مدل سوم گوشی هوشمند جدید ایسوس ZenFone 3 Ultra نامگذاری شده است که از مهم‌ترین مشخصات آن می‌توان به دوربین ۲۳ مگاپیکسلی، قابلیت اتوفوکوس با سرعت کم و سیستم تثبیت تصویر اشاره کرد. بدنه این گوشی هوشمند از فلز ساخته شده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپری و تراشه Snapdragon 652 اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا