فعلا از فکر خرید ساعت هوشمند HTC بیرون بیایید

موبنا، رضا خواجه‌وند – «ایوان بلاس» نویسنده حساب کاربری مشهور evleaks@ در توئیتر در آخرین خبرها گفته بود که HTC قصد دارد در تاریخ ۶ ژوئن یعنی هفته آینده این ساعت مچی را به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار دهد. ولی بار دیگر شرکت HTC با مشکل مواجه شده و معرفی رسمی این …

موبنا، رضا خواجه‌وند – «ایوان بلاس» نویسنده حساب کاربری مشهور evleaks@ در توئیتر در آخرین خبرها گفته بود که HTC قصد دارد در تاریخ ۶ ژوئن یعنی هفته آینده این ساعت مچی را به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار دهد.

ولی بار دیگر شرکت HTC با مشکل مواجه شده و معرفی رسمی این دستگاه را به تعویق انداخته است. شرکت HTC تصمیم گرفت این فناوری پوشیدنی را با اندکی تاخیر روانه بازار کند و بر اساس آخرین خبرها گفته می‌شود که این محصول پاییز امسال به دست کاربران می‌رسد.

HTC Smartwatch (1)

این چهارمین باری است که عرضه نخستین مدل از ساعت مچی هوشمند HTC با تاخیر مواجه می‌شود و هنوز به درستی مشخص نیست شرکت تایوانی با چه مشکلی مواجه شده است که این برنامه را به عقب می‌اندازد.

سپتامبر ۲۰۱۴ این شرکت نخستین بار اعلام کرده بود که طراحی این ساعت هوشمند را تکمیل کرده است. چهار ماه پس از این اتفاق گفته شد در فرآیند تولید این دستگاه یک اختلال کوچک به وجود آمده است. طی دو سال گذشته نیز از این خبرها زیاد به گوش رسید و سرانجام مشد که HTC می‌خواهد پاییز امسال از ساعت خود رونمایی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا