برگ برنده مایکروسافت در میدان رقابت هوشمندها!

موبنا، رضا خواجه‌وند – شبکه اجتماعی Weibo چین در آخرین اقدام شایعات جدید را در مورد Surface Phone مایکروسافت به انتشار رساند. در این خبر جدید گفته شد که گوشی مذکور در فصل نخست سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه می‌شود. این خبر را پیش‌تر هم منابع آگاه تایید کرده بودند و در کنار آن گفته شد …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شبکه اجتماعی Weibo چین در آخرین اقدام شایعات جدید را در مورد Surface Phone مایکروسافت به انتشار رساند. در این خبر جدید گفته شد که گوشی مذکور در فصل نخست سال ۲۰۱۷ میلادی عرضه می‌شود.

این خبر را پیش‌تر هم منابع آگاه تایید کرده بودند و در کنار آن گفته شد که این گوشی هوشمند پیشرفته و پرقدرت تراشه مرکزی Snapdragon 830 دارد که با کد اختصاری MSM8998 شناخته می‌شود و سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایلی از آن پشتیبانی می‌کند.

microsoft Surface Phone  (2)

ماه گذشته در خبرهای دیگر اعلام شده بود که مایکروسافت سه مدل مختلف از این گوشی هوشمند طراحی کرده است. یکی از آنها به صورت گسترده برای عموم کاربران عرضه می‌شود، یک مدل دیگر امکانات ویژه و پیشرفته‌تر دارد و مدل سوم هم به صورت اختصاصی برای مدیران و کاربران سازمانی ساخته شده است.

microsoft Surface Phone  (3)

در آخرین خبرها بار دیگر گفته شد که مدل اول این گوشی هوشمند شامل رم ۳ گیگابایت می‌شود و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را در خود جا داده است. مدل دوم همراه با رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به دست کاربران می‌‌رسد و مدل سوم هم رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۵۰۰ گیگابایتی دارد.

بر اساس خبرهای منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی، گوشی Surface Phone مایکروسافت حدود ۹۰۰ دلار قیمت دارد که البته این رقم مربوط به مدل دوم و سوم آن می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا