Xbox One مایکروسافت را با تخفیف بخرید

موبنا،‌ رضا خواجه‌وند – البته طرح تخفیف مایکروسافت برای رقابت بیشتر در عرصه بازی فقط به این مرحله ختم نشد. شرکت مایکروسافت توضیح داد همراه با هر دستگاه Xbox One یک عدد دستگاه کنترلی و تعداد بازی رایگان هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. تخفیف اصلی مایکروسافت در این زمینه مربوط به مدل Xbox One …

موبنا،‌ رضا خواجه‌وند – البته طرح تخفیف مایکروسافت برای رقابت بیشتر در عرصه بازی فقط به این مرحله ختم نشد. شرکت مایکروسافت توضیح داد همراه با هر دستگاه Xbox One یک عدد دستگاه کنترلی و تعداد بازی رایگان هم در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

تخفیف اصلی مایکروسافت در این زمینه مربوط به مدل Xbox One Kinect Bundle که کاربران آن را ۱۵۰ دلار ارزان‌تر می‌خرند. قیمت اصلی این مدل از کنسول بازی مایکروسافت ۴۹۹ دلار است که با تخفیف جدید به قیمت ۳۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

xbox one (2)

شرکت مایکروسافت همنین اعلام کرد مدل دیگر این کنسول بازی با یک ترابایت حافظه داخلی تخفیف ۸۰ دلاری را در اختیار می‌گیرد و مدل ۵۰۰ گیگابایتی آن هم با تخفیف ۵۰ دلاری عرضه می‌شود.

مایکروساف توضیحات کامل مربوط به تخفیف‌های خود برای فروش گسترده‌تر کنسول بازی Xbox One را روی سایت اینترنتی خود عرضه کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا