بررسی تغییر نرخ های مخابراتی را در دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات

موبنا – احمد معتمدی عضو کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مورد این جلسه گفت: موضوع تغییر نرخ های مخابراتی با توجه به پیشنهاد شرکت مخابرات ایران در جلسه امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی شد اما کمیسیون به جمع بندی نهایی برای نرخ های جدید نرسید. وی با بیان اینکه پیشنهادهای متنوع با توجه به …

موبنا – احمد معتمدی عضو کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مورد این جلسه گفت: موضوع تغییر نرخ های مخابراتی با توجه به پیشنهاد شرکت مخابرات ایران در جلسه امروز کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات بررسی شد اما کمیسیون به جمع بندی نهایی برای نرخ های جدید نرسید.
وی با بیان اینکه پیشنهادهای متنوع با توجه به اثرگذاری نرخ های مخابراتی باید مورد بررسی قرار گیرد، تاکید کرد: نباید تصمیم برای تغییر تعرفه ها با عجله همراه باشد.
عضو کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات گفت: در این جلسه نرخ های پیشنهاد مدنظر سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شرکت مخابرات ایران و حتی اعضای کمیسیون به بحث گذاشته شد اما برای بررسی بیشتر به جلسه آینده این کمیسیون ارجاع داده شد.
معتمدی تصریح کرد: تصمیم گیری برای تغییر قیمت اینترنت در دستور کار این جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات قرار نگرفت.
شرکت مخابرات ایران طی درخواست خود به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پیشنهاد افزایش آبونمان تلفن ثابت و نیز قیمت خط تلفن از ۵۰ هزار تومان به ۲۵۰ هزار تومان را ارائه داده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا