بهترین گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر آب

موبنا – گوشی های هوشمند به همراهانی همیشگی برای ما مبدل شده اند و هرکجا که می رویم آنها را نیز به همراه خود می بریم. این مساله موجب شده تا ویژگی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به تدریج از محبوبیت بیشتری برخوردار شود زیرا بسیاری از کاربران دوست دارند لحظات زیبای …

موبنا

گوشی های هوشمند به همراهانی همیشگی برای ما مبدل شده اند و هرکجا که می رویم آنها را نیز به همراه خود می بریم. این مساله موجب شده تا ویژگی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار به تدریج از محبوبیت بیشتری برخوردار شود زیرا بسیاری از کاربران دوست دارند لحظات زیبای خود را به عنوان مثال در کنار ساحل یا یک استخر ثبت کنند.

خوشبختانه امروزه گوشی های هوشمند ضدآب بیشتری با دوربین هایی توانمند و ویژگی های سخت افزاری قدرتمند در دسترس قرار دارند و از این رو می توانید دستگاهی رده بالا را با امکان بقای هرچه بیشتر خریداری کنید. آیفون های اپل همچنان از ویژگی ضدآب بودن بی بهره اند اما در بازار دستگاه های اندرویدی انتخاب های مختلفی وجود دارند. در ادامه با برخی از بهترین آنها بیشتر آشنا می شویم.

سامسونگ گلکسی S7 اج

بهترین گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر آب

گلکسی S7 اج بهترین گوشی هوشمندی حال حاضر است که می توانید از آن در زیر آب نیز استفاده کنید. این گوشی هوشمند دارای گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. گلکسی S7 به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری آب دوام می آورد. این گوشی هوشمند به حسگرهای دوربین پیکسل دوگانه مجهز شده و از فوکوس سریعتر نسبت به گوشی هایی مانند آی‌فون ۶S بهره می برد.

سامسونگ گلکسی S6 اکتیو

بهترین گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر آب

گلکسی S6 اکتیو بر مبنای گوشی پرچمدار سال گذشته سامسونگ شکل گرفته اما همچنان محصولی رده بالا محسوب می شود. این گوشی هوشمند دارای بدنه ای بادوام و ضدآب است و نه تنها به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری آب دوام می آورد بلکه در برابر شوک های وارد شده ناشی از سقوط نیز مقاوم است. به لطف دکمه های فیزیکی از گلکسی S6 اکتیو برای تصویربرداری در زیر آب نیز می توان استفاده کرد.

آلکاتل گوپلی (GoPlay)

بهترین گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر آب

اگر تمایلی به صرف هزینه های سنگین برای خرید یک گوشی هوشمند ضدآب رده بالا ندارید، آلکاتل گوپلی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. این گوشی ۲۰۰ دلاری امکان استفاده از دکمه های تنظیم صدا برای عکسبرداری در زیر آب را فراهم می کند. آلکاتل گوپلی در برابر سقوط های کم ارتفاع نیز مقاوم است.

کت S40

بهترین گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر آب

کت S40 محصول شرکت کترپیلار است و برای افرادی که در شرایط محیطی سخت مانند سایت های ساخت و ساز کار می کنند، طراحی شده است. این گوشی هوشمند جان سخت در برابر آب، گرد و غبار و سقوط مقاوم است.

سونی اکسپریا Z5 کامپکت

بهترین گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر آب

افرادی که به گوشی های هوشمند کوچک و سبک علاقه دارند و دوست دارند از ویژگی مقاومت در برابر آب نیز برخوردار باشند می توانند سونی اکسپریا Z5 کامپکت را مد نظر قرار دهند. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۴.۶ اینچی مجهز شده و دارای گواهینامه IP65/68 است و از این رو به مدت ۳۰ دقیقه تا عمق ۱.۵ متری آب دوام می آورد. دوربین ۲۳ مگاپیکسلی توانمند به همراه عمر باتری بالا، اکسپریا Z5 کامپکت را به گزینه ای مناسب تبدبل می کنند.

موتورولا دروید توربو ۲

بهترین گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر آب

موتورولا دروید توربو ۲ به طور کامل ضد آب نیست و از این رو زیر آب نمی توانید از آن استفاده کنید اما به لطف پوشش مقاوم در برابر آب در برابر ریزش آب مقاوم است و از این رو هنگام بارش باران می توانید با خیال راحت از ان استفاده کنید. دروید توربو ۲ دارای نمایشگر نشکن آمولد با وضوح کواد-اچ‌دی است و عملکردی سریع را ارائه می کند.

کیوسرا دورا فورس XD

بهترین گوشی‌های هوشمند مقاوم در برابر آب

کیوسرا دورافورس XD از دوام بسیار بالایی سود می برد. این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۵.۷ اینچی، گواهینامه MIL-SPEC برای تضمین دوام بالا و مقاومت در برابر گرد و غبار، آب و ضربه است. این گوشی هوشمند به مدت ۳۰ دقیقه می تواند در عمق ۲ متری آب دوام بیاورد. باتری ۳,۷۰۰ میلی آمپر ساعتی نیروی مورد نیاز دورافورس XD را تامین می کند و امکان استفاده از آن با دستکش نیز وجود دارد.

 منبع: عصرایران|نویسنده: محمد مهدی حیدرپور

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا