به صرفه ترین قیمت بسته اینترنت موبایل همراه اول، ایرانسل و رایتل

موبنا – بسته‌‌های اینترنت تلفن همراه یکی از پرمصرف‌ترین پکیج‌های اینترنتی در ایران است. کاربران ایرانی زیادی از طریق این بسته‌ها به اینترنت وصل می‌شوند تا جایی که برخی از مشترکان در منزل یا محل کار نیز با استفاده از بسته‌های اینترنت موبایل وارد فضای مجازی می‌شوند. قیمت اینترنت موبایل برای مشترکان اپراتورهای ایرانی یعنی …

موبنا – بسته‌‌های اینترنت تلفن همراه یکی از پرمصرف‌ترین پکیج‌های اینترنتی در ایران است. کاربران ایرانی زیادی از طریق این بسته‌ها به اینترنت وصل می‌شوند تا جایی که برخی از مشترکان در منزل یا محل کار نیز با استفاده از بسته‌های اینترنت موبایل وارد فضای مجازی می‌شوند.

قیمت اینترنت موبایل برای مشترکان اپراتورهای ایرانی یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل از اهمیت بسیار بالایی برخودار است. کاربران اینترنت موبایل همراه اول، ایرانسل و رایتل همیشه به دنبال استفاده از بهترین و به‌صرفه‌ترین تعرفه‌ها هستند. دلیل ارائه‌ی بسته‌های اینترنتی هم کاهش قیمت اینترنت موبایل و به‌صرفه‌شدن این اینترنت برای مشترکان تلفن همراه است.

به همین خاطر در میان بسته‌های اینترنت موبایل به دنبال به‌صرفه‌ترین بسته هر اپراتور تلفن همراه گشتیم تا آن را به شما معرفی کنیم.

بسته‌های اینترنتی بر اساس حجم مصرفی اعلام می‌شوند. بر این اساس به‌صرفه‌ترین بسته‌‌ اینترنت همراه در هر اپراتور بسته‌ای است که هزینه‌ی هر گیگابایت حجم مصرفی آن ارزان‌تر از بقیه باشد.

فرمول پیدا کردن ما به این شکل است: قیمت بسته را به حجم مصرفی کل آن بسته تقسیم می‌کنیم تا هزینه هر گیگابایت حجم مصرفی به‌دست آید. در نهایت ارزان‌ترین بسته مشخص می‌شود.

Table-01

 منبع: زومیت | نویسنده: حامد قاسمی نراقی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ارزانترين و مقرون به صرفه ترين بسته اينترنت که بدون محدوديت سرعت و زمان استفاده عرضه ميشود بسته صد گيگابايتي و يک ساله ايرانسل هست. من اين بسته رو دارم و به شدت ازش راضي هستم و سرعت نسل چهارمش بسيار عالي هست..توصيه من به دوستان خريد اين بسته است

دکمه بازگشت به بالا