نسخه جدید سیستم عامل NetApp برای ذخیره‌سازی داده‌ها

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، این محصول جدید ONTAP ۹ نام دارد که در خانواده محصولات استراتژیک شرکت مذکور طبقه‌بندی می‌شود و با این هدف طراحی شده است تا به NetApp امکان دهد درآمدهای خود را در آینده افزایش دهد. به دنبال روی کار آمدن محصولات شرکت‌های مختلف در عرصه ذخیره‌سازی داده، میانگین درآمدهای …

موبنا – به گزارش وبسایت Zdnet، این محصول جدید ONTAP ۹ نام دارد که در خانواده محصولات استراتژیک شرکت مذکور طبقه‌بندی می‌شود و با این هدف طراحی شده است تا به NetApp امکان دهد درآمدهای خود را در آینده افزایش دهد. به دنبال روی کار آمدن محصولات شرکت‌های مختلف در عرصه ذخیره‌سازی داده، میانگین درآمدهای NetApp کاهش یافته است.

به طور خلاصه می‌توان گفت سیستم عامل ONTAP ۹ برای حافظه‌های فلش طراحی شده است و می‌تواند تا ۱۵ ترابایت حافظه جامد را در یک ردیف ارایه کند. به همین منظور فناوری داده‌ای NetApp به سازمان‌ها امکان می‌دهد حجم بیشتری از اطلاعات را در فضای کوچک‌تر ذخیره کنند. سیستم عامل ONTAP ۹ به صورت ویژه بر بهره‌وری هرچه بیشتر حافظه‌های اطلاعاتی تمرکز دارد.

بزرگترین مشکل پیش‌روی NetApp این است که محصولات جدید خود را نسبت به سیستم‌های قبلی با سرعت بیشتر توسعه دهد. این شرکت پایان هفته گذشته گزارش مالی مربوط به چهارم سال مالی جاری خود را منتشر کرد.

برای چهارمین فصل از سال مالی جاری شرکت NetApp اعلام کرد ضرر خالص ۸ میلیون دلاری را تجربه کرده است که به عبارت دیگر می‌توان گفت این شرکت در دوره زمانی مذکور به‌ازای هر سهم خود در تالار بورس آمریکا ۳ سنت ضرر کرده است. مجموع درآمدهای NetApp در این دوره زمانی ۱.۳۸ میلیارد دلار محاسبه شد و درآمدهای غیرحسابرسی شده (Non-GAAP) آن هم ۵۵ سنت به‌ازای هر سهم بود.

وال استریت از مدت‌ها قبل پیش‌بینی کرده بود درآمدهای غیرحسابرسی شده NetApp در این دوره زمانی ۵۸ سنت به‌ازای هر سهم باشد تا در مجموع این شرکت ۱.۳۸ میلیارد دلار درآمد کسب کند.

 منبع: همکاران سیستم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا