نظرسنجی بزرگ کالاگرد آغاز شد

موبنا، لیلا محمدنظامی – این بانک بزرگ اطلاعاتی کالا قصد دارد تا با طرح سوالاتی با موضوع فروشگاه های اینترنتی و میزان علاقمندی افراد به خرید غیر حضوری، چالش ها و مخاطرات حوزه کسب و کار آنلاین را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد. در مرحله اول این نظرسنجی، سئوالات مطرح شده به سه فاکتور …

موبنا، لیلا محمدنظامی – این بانک بزرگ اطلاعاتی کالا قصد دارد تا با طرح سوالاتی با موضوع فروشگاه های اینترنتی و میزان علاقمندی افراد به خرید غیر حضوری، چالش ها و مخاطرات حوزه کسب و کار آنلاین را مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.
در مرحله اول این نظرسنجی، سئوالات مطرح شده به سه فاکتور پایه توجه دارد. درواقع ترجیحات ، الویت ها و محبوبیت های مصرف کنندگان در این مرحله مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
یکی از اهداف اصلی اجرای این نظرسنجی، دریافت داده های مستقیم از کاربران فضای مجازی برای تحلیل واقع بینانه وضعیت فعلی خرید و فروش غیرحضوری در ایران است.
راه اندازان استارت آپ کالاگرد معتقدند تحلیل و بررسی نتایج این نظرسنجی نه تنها به بهبود فعالیت و خدمت رسانی فروشگاه های آنلاین کمک خواهد کرد، بلکه به شکست انحصار طلبی چند فروشگاه خاص و بازگشت رونق به بازار و البته ایجاد رقابت سالم در میان فروشگاه های اینترنتی نیز منجر خواهد شد.
لازم به ذکر است نظرسنجی سراسری کالاگرد از یکم خرداد ماه آغاز و تا ۳۱ خرداد ادامه می یابد.

دکمه بازگشت به بالا