ازدواج اجباری دختر ۱۴ساله با مرد متجاوز به وی

موبنا – دختر ۱۴ساله‌ای که قربانی تجاوز وحشیانه مردی ۲۵ساله شده و از وی باردار بود، مجبور به ازدواج با این متجاوز شد؛ این اتفاق در شرایطی رخ داد که این مرد ۲۵ساله در حال سپری کردن محکومیت ۱۵ساله خود به‌جرم تجاوز به عنف است. پدری در ایالت آیداهوی آمریکا دختر ۱۴ساله خود را در …

موبنا – دختر ۱۴ساله‌ای که قربانی تجاوز وحشیانه مردی ۲۵ساله شده و از وی باردار بود، مجبور به ازدواج با این متجاوز شد؛ این اتفاق در شرایطی رخ داد که این مرد ۲۵ساله در حال سپری کردن محکومیت ۱۵ساله خود به‌جرم تجاوز به عنف است.

پدری در ایالت آیداهوی آمریکا دختر ۱۴ساله خود را در حالی وادار به ازدواج با مردی ۲۵ساله کرد که پیش از این دخترش قربانی تجاوز این مرد قرار گرفته و از وی باردار شده بود.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، این پدر، دختر و فرد متجاوز را مجبور کرد مسیر ۱۰۰۰مایلی به‌سمت میسوری را طی کنند تا با توجه به عدم‌منع قانونی ازدواج دختران زیر ۱۵ سال در آنجا، بتوانند با یکدیگر ازدواج کنند.

در ایالت میسوری ازدواج افراد زیر ۱۵ سال تحت شرایط خاصی همچون باردار شدن مجاز است.

نوشته های مشابه

فرد متجاوز که ۲۵ساله‌ است در حال سپری کردن محکومیت ۱۵ساله خود در زندان به‌جرم تجاوز به عنف است. البته وکیل مدافع خانواده این دختر، عنوان کرده که شاید اجبار پدر این دختر برای ازدواج دخترش، مسائل و عقاید مذهبی وی باشد.

 منبع: تسنیم

دکمه بازگشت به بالا