محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی

موبنا –  گوشی‌های هوشمند امروزی با آن صفحه نمایش نسبتا بزرگ و با کیفیتشان حالا در کنار تمامی امکاناتی که در اختیار کاربرانشان می‌گذارند، به بهترین وسیله برای بازی‌دوستان تبدیل شده‌اند. اما این اپلیکیشن‌های مختلف بازی در اپ‌استورها هستند که می‌توانند گوشی شما را به بهترین دستگاه برای انجام بازی‌های کامپیوتری تبدیل کنند. در حال …

موبنا –  گوشی‌های هوشمند امروزی با آن صفحه نمایش نسبتا بزرگ و با کیفیتشان حالا در کنار تمامی امکاناتی که در اختیار کاربرانشان می‌گذارند، به بهترین وسیله برای بازی‌دوستان تبدیل شده‌اند. اما این اپلیکیشن‌های مختلف بازی در اپ‌استورها هستند که می‌توانند گوشی شما را به بهترین دستگاه برای انجام بازی‌های کامپیوتری تبدیل کنند. در حال حاضر میلیون‌ها اپلیکیشن بازی در اپ‌استورها دیده می‌شود، اپ‌هایی که برخی از آنها شناخته شده هستند و برخی از آنها آنچنان که باید مورد توجه کاربران قرار نگرفته‌اند. در واقع آن‌طور که تحلیلگر سایت digitaltrends در گزارش خود آورده برای سیستم‌عامل‌هایی مانند اندروید و ios اپ بازی به شکل نامحدود وجود دارد، اما پیدا کردن اینکه کدام یک از این بازی‌ها ارزش نصب روی گوشی و امتحان کردن را دارد کار آسانی نیست. در دریای اپ‌های بازی، بازی‌های پولی، رایگان یا پرداخت در داخل برنامه وجود دارد. به همین‌خاطر سایت digitaltrends با بررسی این اپ‌ها، بهترین بازی‌هایی که باید با توجه به نزدیک شدن تابستان از اپ‌استورهای سیستم‌عامل‌های گوشی خود دریافت کنید را معرفی کرده است.

 

Love You To Bits، یک عاشقانه ماجراجویانه

محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی

این بازی یک عاشقانه، فانتزی و ماجراجویانه است. در این بازی شما در نقش یک فضانورد ساده و غمگین حاضر می‌شوید که Kosmo نام دارد و Nova دوست روباتی‌اش‌ را از دست داده است. حالا شما باید قطعات روبات تکه تکه شده Kosmo را که معلق در فضا است را پیدا و با اتصال آنها، Nova را احیا کنید. برای پیدا کردن Nova شما با محیط و ساکنان عجیب فضا روبه‌رو می‌شوید که هر کدام خصوصیات خاص خودشان را دارند. محیط و گرافیک بازی آنقدر جذاب است که قطعا شما عاشق این بازی می‌شوید. Love You To Bitsدر چند مسابقه به‌عنوان بهترین بازی مستقل انتخاب شده و امتیازات آن نیز، در اپ‌استور بسیار بالاست. این بازی با قیمت ۳ دلار و ۹۹ سنت از طریق اپل استور قابل دریافت است. سازندگان این بازی قول داده‌اند که نسخه این بازی برای سیستم‌عامل اندروید، مک و ویندوز نیز به زودی عرضه خواهد شد. برای دریافت این بازی می‌توانید به
www. loveyoutobitsgame.com هم سر بزنید.

 

The Silent Age، سفر با ماشین زمان

محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی

این بازی اولین بار نزدیک به دوسال گذشته معرفی شد، اما انقدر جذاب هست که سایت digitaltrends آن را در لیست بهترین‌ بازی‌هایی که در سال ۲۰۱۶ باید انجام دهید جای داده است. بازی در سال ۱۹۷۲ اتفاق می‌افتد. نقش اصلی این بازی را Joe بازی می‌کند که شما را به سفری ماجراجویانه می‌برد. او یک فرد معمولی با هوش معمولی است اما یک اتفاق عجیب زندگی او را تغییر می‌دهد. او با مردی آشنا می‌شود که از آینده آمده و زمانی هم به پایان عمرش باقی نمانده است. این مرد نسبت به اتفاق‌های بدی که به زودی رخ می‌دهد به جو هشدار می‌دهد و از او می‌خواهد کاری کند تا جان انسان‌های دیگر را نجات دهد. این مرد به Joe دستگاه خاصی می‌دهد تا بتواند در زمان سفر کند. حالا شما در نقش Joe باید در زمان سفر و تمام اتفاق‌های غلطی که رخ داده است را درست کنید تا نسل انسان‌ها منقرض نشود. گرافیک و گیم‌پلی عالی از قابلیت‌های اصلی این بازی معمایی است. The Silent Ageرایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید، ios و kindle fire آمازون، ویندوزفون و ویندوز قرار گرفته است. این بازی از طریق سایت www. thesilentage.com هم در دسترس است.

 

Pathfinder Adventures، قدم در دنیای افسانه‌ها

محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی

این بازی همانطور که از اسمش مشخص است، یک بازی ماجراجویانه است. در این بازی شما وارد یک دنیای افسانه‌ای خواهید شد که سر و کارتان با اژدها و ماموریت‌های ویژه است. در واقع پس از ورود به بازی و انتخاب شخصیتی که دوست دارید، شما باید جهانی را که در آن قرار دارید کشف و با موجودات و هیولاهای عجیب و غریب مبارزه کنید. برای پیروزی، باید شخصیت خود را در مراحل مختلف این بازی تقویت کنید و ارتشی از جنگنده‌ها و جادوگرهایی بسازید که به شما در رسیدن به هدفتان کمک برسانند. Pathfinder Adventures به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید و ios قرار گرفته است. برای آشنایی بیشتر با این بازی به www.bpathfinder.obsidian.net هم می‌توانید سر بزنید.

 

Star Knight، شوالیه نجات‌دهنده

محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی

یکی از بازی‌هایی که علاقه‌مندان زیادی دارد، بازی‌های اکشن است. حالا در اپ‌استورها می‌توانید انواع مختلف این نوع بازی‌ها را پیدا کنید. اما بازی Star Knight یک اکشن متفاوت است. در این بازی داستان سیاره‌ای به نام «گائون» روایت می‌شود که به خاطر صلح و امنیتش شهرت دارد اما یک روز این سیاره رویایی، مورد حمله هیولاهای خطرناکی قرار می‌گیرد و اژدهای تاریکی یعنی «نیدوگ» خورشید و نور را به تاراج می‌برد. حالا شما در نقش یک شوالیه ریز نقش به نام «نارو» باید این سیاره را با پشت سر گذاشتن مراحل پرچالش و هیجان‌انگیز نجات دهید و صلح را به ساکنان آن بازگردانید. جمع‌آوری سکه‌ها در مسیر بازی یکی از کارهایی است که شما باید انجام دهید تا بتوانید سلاح‌های جدید و قوی را تهیه کنید. در بین این سلاح‌ها شمشیر بهترین کمک را به شما در مبارزات خواهد کرد. این بازی که به تازگی وارد اپ‌استورها شده با قیمت ۹۹ سنت در اختیار کاربران اندروید و ۲دلار و ۹۹ سنت در اختیار کاربران ios قرار گرفته است.

 

A puzzle in disguise، حل پرونده‌های جاسوسی

محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی

آیا آنقدر زرنگ هستید که ۶۰ جاسوس فوق‌العاده باهوش را در زمان کمی دستگیر کنید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است و به دنبال یک داستان کاراگهی و پر از هیجان هستید، پس این بازی مختص شما است. gent A: A puzzle in disguise یک بازی معمایی در سبک پازل است که حتما به خاطر گرافیک جذاب آن از امتحان کردنش لذت خواهید برد. در این بازی شما در نقش یک کارگاه باهوش باید از پس معماهایی که در مراحل بازی به‌وجود می‌آید برآیید و حقایق را کشف کنید. در مراحل بازی شما با پرونده‌های مختلفی برای حل کردن روبه‌رو می‌شوید: از پیدا کردن جاسوس‌های نفوذی در یک شرکت گرفته تا پیدا کردن اشیای گم‌شد و رو کردن دست سارقان خطرناک. این بازی که چندماهی از حضور آن می‌گذرد با قیمت ۹۹ سنت تنها در اختیار کاربران ios قرار گرفته است.

 

Chameleon Run،یک آدمک با ویژگی آفتاب‌پرست

محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی

در این بازی شما با دنیای از رنگ‌ها مواجه هستید. بازی در سبک دوندگی و سرعت است اما با تمام بازی‌هایی که در این زمینه امتحان کرده‌اید، فرق دارد. کاراکتر اصلی این بازی که نقش آن را برعهده دارید یک مکعب با ظاهر انسان اما با ویژگی‌های یک آفتاب‌پرست است.این مکعب بسیار سریع حرکت می‌کند و نباید یک لحظه هم از آن چشم بردارید. این مکعب با ویژگی آفتاب‌پرست یک هدف خاص دارد و آن اینکه خود را با رنگ‌های محیطی هماهنگ می‌کند. او در این بازی باید در مسیر پر پیچ و خم و پر از موانع بدود و با پشت‌سر گذاشتن این مسیر‌ها امتیاز کسب کند. اما بازی به این سادگی‌ها هم نیست چراکه شما باید آنقدر سریع باشید که مکعب را به رنگ محیطی که در آن در حال حرکت است در بیاورید تا بتوانید مسیر بازی را طی کنید. این بازی هیجانی با قیمت ۲ دلار برای سیستم‌عامل اندروید و ۲ دلار و ۹۹ سنت برای سیستم‌عامل ios عرضه شده است.

 

Miitomo، نینتندو روی موبایل

محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی

نینتندو یکی از بازیگران اصلی بازار game است که به خاطر کنسول‌ها و بازی‌های خاصش طرفداران خاصی دارد. سال گذشته این شرکت محبوب اولین بازی موبایلی خود را هم روانه بازار کرد تا از سود این بازار نیز بی‌نصیب نماند. Miitomo در واقع یک شبکه اجتماعی است که از کاربران خود شخصیت کارتونی می‌سازد و شرایطی فراهم می‌کند تا آنها با هم به گفت وگو بپردازند. بعد از نصب این اپ روی گوشی، Miitomo از شما می‌خواهد تا با استفاده از دوربین گوشی یک عکس سلفی از خودتان بگیرید. حالا این تصویر را اپ به یک کاراکتر کارتونی تبدیل و از آن به‌عنوان آواتار شخصی یا Mii در طول مراحل کار استفاده می‌کند. پس از درست شدن یک شخصیت کارتونی Miitomo از شما سوال‌هایی درخصوص کارهایی که می‌خواهید در آینده انجام دهید، می‌پرسد و پاسخ‌هایتان را با دوستانتان به اشتراک می‌گذارد تا به این وسیله آنها با شما بیشتر آشنا شوند. امکان گفت‌وگو و انجام بازی آنلاین در محیط اپ از دیگر ویژگی‌های Miitomo است. این اپ به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

 

Harvest Moon: Seeds of Memorie، کشاورز کوشا

محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی

اگر دلتان برای بازی‌های قدیمی تنگ شده و می‌خواهید از فضای هیجانی و ماجراجویانه دور شوید، می‌توانید این بازی را امتحان کنید. این بازی که تا پیش از این در انحصار کنسول‌های نینتندو قرار داشت، مدتی است که برای کاربران گوشی‌های موبایل نیز قابل دریافت شده است. در این بازی شما در نقش یک کشاورز کوشا حضور دارید که باید زمین‌های خود را وسعت دهید و با کاشت و برداشت محصولات مختلف و پرورش دام‌های خود، مراحل بازی را سپری کنید. هرچند این بازی و انجام آن می‌تواند برای بسیاری خاطره‌ساز باشد اما برای تجدید خاطره‌های قدیمی خود باید هزینه بالایی هم متقبل شوید چراکه این بازی با قیمت ۹ دلار و ۹۹ سنت در اختیار کاربران سیستم‌عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

 

Exploding Kittens، گربه را نجات بده

محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی

این بازی آنقدر ساده است که برای یادگیری آن بیشتر از دو دقیقه هم نباید وقت بگذارید. شما در این بازی تنها کاری که باید بکنید جلوگیری از انفجار گربه‌های بامزه و بی‌گناه است. در این بازی میزی با چند کارت دیده می‌شود که باید این کارت‌ها را به ترتیب بردارید. در بین این کارت‌ها «گربه‌های انفجاری» حضور دارند که بعد از پیدا کردن آن باید در ۱۰ ثانیه بمب متصل به گربه را خنثی کنید. در غیر این‌صورت هم گربه را منفجر می‌کنید و هم از بازی حذف می‌شوید. این بازی با قیمت یک دلار و ۹۹ سنت در اختیار کاربران اندروید و ios قرار گرفته است.

 منبع: دنیای اقتصاد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا