حافظه نامحدود مجازی گوگل برای صاحبان Nexus

موبنا، رضا خواجه‌وند – یکی از نکات قابل ملاحظه این است که به‌‌روزرسانی مذکور به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌گیرد و آن دسته از کاربرانی که مدل‌های مختلف سری محصولات Nexus را مورد استفاده قرار می‌دهند، در این نسخه جدید می‌توانند برای ذخیره‌سازی عکس‌ها و ویدیوهای خود فضای نامحدود در اختیار بگیرند. …

موبنا، رضا خواجه‌وند – یکی از نکات قابل ملاحظه این است که به‌‌روزرسانی مذکور به صورت رایگان در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌گیرد و آن دسته از کاربرانی که مدل‌های مختلف سری محصولات Nexus را مورد استفاده قرار می‌دهند، در این نسخه جدید می‌توانند برای ذخیره‌سازی عکس‌ها و ویدیوهای خود فضای نامحدود در اختیار بگیرند.

نسخه کنونی این اپلیکیشن تنها برای عکس‌هایی که با دوربین ۱۶ مگاپیکسلی گرفته شده باشند و ویدیوهایی که کیفیت ۱۰۸۰ پیکسلی دارند امکان می‌دهد به صورت نامحدود از این فضای ذخیره‌سازی استفاده کنند. بر این اساس در نسخه کنونی این اپلیکیشن کاربران نمی‌توانند تصاویر ویدیویی ۴ هزار پیکسلی را در فضای نامحدود ذخیره کنند.

Google Nexus (1)

نسخه ۱.۲۱ اپلیکیشن Google Photos هم‌اکنون برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه شده است و به جز فضای نامحدود ذخیره‌سازی عکس‌ها، قابلیت‌های جدید دیگری را هم در اختیار کاربران می‌گذارد.

شرکت گوگل در تلاش است در آینده نزدیک نسخه جدید این اپلیکیشن کاربردی را برای دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر iOS هم عرضه کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا