۱۳.۷ پتابایت عکس روی سرویس یک ساله Google Photos

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل هم‌اکنون اطلاعات جالبی را در مورد این سرویس به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد کاربران جهانی تا چه اندازه از ان استقبال کرده‌اند. گوگل روی وبلاگ رسمی خود نوشت: «هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ میلیون نفر از کاربران جهانی سرویس Google Photos را مورد استفاده قرار می‌دهند. در سرورهای …

موبنا، رضا خواجه‌وند – شرکت گوگل هم‌اکنون اطلاعات جالبی را در مورد این سرویس به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهد کاربران جهانی تا چه اندازه از ان استقبال کرده‌اند.

گوگل روی وبلاگ رسمی خود نوشت: «هم‌اکنون بیش از ۲۰۰ میلیون نفر از کاربران جهانی سرویس Google Photos را مورد استفاده قرار می‌دهند. در سرورهای مربوط به این سرویس بیش از ۱.۶ میلیارد انیمیشن، کلاژ، فیلم و … ذخیره شده است».

Google Photos (1)

در ادامه این مطلب گفته شد: «شما کاربران در مجموع ۱۳.۷ پتابایت فایل تصویری را از طریق دستگاه‌های موبایلی خود در این سرویس ذخیره کرده‌اید. اگر قرار باشد همه این عکس‌ها را تماشا کنید ۴۲۴ سال طول می‌کشد. همچنین ۲ تریلیون برچسب، و ۲۴ میلیارد عکس سلفی روی این سرویس ذخیره شده است».

غول اینترنتی جهان ادعا کرده است که در آینده نزدیک Google Photos را به محبوب‌ترین سرویس مدیریت و به اشتراک‌گذاری عکس در جهان تبدیل می‌کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا