مشخصات نهایی گوشی OnePlus 3 تایید شد

موبنا، رضا خواجه‌وند – پرچمدار بعدی گوشی‌های این شرکت چینی OnePlus 3 نام دارد که طی روزهای گذشته منابع آگاه اطلاعات فراوانی را در مورد آن منتشر کردند. هم‌اکنون گفته شده است که این گوشی هوشمند در اختیار مرکز استانداردسازی TENAA قرار گرفته است و حتی برخی تصاویر که با دوربین سلفی آن گرفته شده، …

موبنا، رضا خواجه‌وند – پرچمدار بعدی گوشی‌های این شرکت چینی OnePlus 3 نام دارد که طی روزهای گذشته منابع آگاه اطلاعات فراوانی را در مورد آن منتشر کردند. هم‌اکنون گفته شده است که این گوشی هوشمند در اختیار مرکز استانداردسازی TENAA قرار گرفته است و حتی برخی تصاویر که با دوربین سلفی آن گرفته شده، به اشتراک گذاشته شده است.

این گوشی هوشمند هم‌اکنون با دو کد A3000 و A3003 در کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) بررسی می‌شود تا مجوزهای لازم برای ورود به بازار را دریافت کند. بر این اساس می‌توان پیش‌بینی کرد که به زودی فروش جهانی این گوشی آغاز خواهد شد.

OnePlus 3  (2)

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز FCC، این گوشی هوشمند با طول،‌ عرض و ضخامت ۱۵۱، ۷۴ و ۷ میلیمتر عرضه می‌شود و وزن آن ۱۵۸ گرم است. این گوشی چینی باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری را در خود جا داده است و از دیگر امکانات آن می‌توان به گیرنده مخابرتی ۴G LTE، Wi-Fi ac، بلوتوث و سیستم عامل OxygenOS 3.1.0 اشاره کرد.

OnePlus 3  (3)

این گوشی هوشمند شامل نمایشگر ۵.۵ اینچی AMOLED می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل به نمایش درمی‌آیند. تراشه Snapdragon 820 با توان ۲.۱۵ گیگاهرتز فعالیت می‌کند و برای آن رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

OnePlus 3  (4)

این گوشی هوشمند دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی دارد و در رنگ‌های خاکستری روشن، مشکی و طلایی ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا