نمایش گسترده گوشی های قاچاق هوآوی در بازار

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گفته برخی از منابع بازاری، عرضه و تقاضای بالای گوشی های هوآوی در سطح بازار موبایل باعث شده تا بازار این کالای ارتباطی گم و پررونق تر از سایر برندهای موبایلی سپری شود. از سویی تنوع بالای گوشی های ارزان قیمت و میان رده این برند چینی باعث شده تا …

موبنا، لیلا محمدنظامی – به گفته برخی از منابع بازاری، عرضه و تقاضای بالای گوشی های هوآوی در سطح بازار موبایل باعث شده تا بازار این کالای ارتباطی گم و پررونق تر از سایر برندهای موبایلی سپری شود.
از سویی تنوع بالای گوشی های ارزان قیمت و میان رده این برند چینی باعث شده تا تقاضا برای این کالای ارتباطی بیشتر از سایربرندها باشد.
به گفته منابع بازاری، تنوع بالای گوشی های هوآوی با میانگین قیمت ۴۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی باعث شده تا مشتریان این رنج قیمت گوشی موبایل، برند هوآوی را نسبت به سایر برندها ترجیح دهند.
در همین حال سایر دست اندرکاران این حوزه بر این باورند که به دلیل اختلاف قیمت گوشی های گارانتی دار با بدون گارانتی این برند چینی باعث شده تا بیشتر مشتریان تمایل به خرید نمونه های بدون گارانتی داشته باشند و از سویی فروش بالای گوشی های بدون گارانتی رسمی باعث شده تا بیشتر فروشگاه های موبایل اقدام به عرضه نمونه های بدون گارانتی گوشی های هوآوی دربازار کنند.
Y635 2 با قیمت ۳۰۵ هزار تومان، Y625 با قیمت ۳۱۰ هزار تومان، Y600 یا قیمت ۲۷۵ هزار تومان، Y6 Pro با قیمت ۴۵۰ هزار تومان، Y6 با قیمت ۳۳۹ هزار تومان، y560 با قیمت ۲۷۵ هزار تومان، Y550 با قیمت ۲۸۳ هزار تومان، y520 با قیمت ۲۰۱ هزار تومان، Y3 با قیمت ۱۹۵ هزار تومان، Y330 با قیمت ۱۹۸ هزار تومان، Y221 با قیمت ۱۵۷ هزار تومان، Y220 با قیمت ۱۴۵ هزار تومان، P8 Lite با قیمت ۵۳۵ هزار تومان، P7 با قیمت ۶۵۰ هزار تومان، P6 با قیمت ۵۵۰ هزار تومان، HONOR 7 با قیمت ۹۸۰ هزار تومان، Honor 6 با قیمت ۸۴۵ هزار تومان، HONOR 5X با قیمت ۶۶۷ هزار تومان، Honor 4X با قیمت ۵۰۳ هزار تومان، Honor 4C با قیمت ۴۴۱ هزار تومان، Honor 3X G750 با قیمت ۶۰۵ هزار تومان، G740 با قیمت ۴۴۲ هزار تومان، G630 با قیمت ۳۳۵ هزار تومان و G610 با قیمت ۳۶۸ هزار تومانی از جمله گوشی های هوآوی موجود در بازار است که با گارانتی غیررسمی در بازار به فروش می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا