جدیدترین پروژکتورهای موبایلی وارد بازار شد

موبنا، لیلا محمدنظامی – شرکت Global Aiptek Corp (GAC) زیرمجموعه شرکت Aiptek International است که از سال ۱۹۹۷ به عنوان پیشرو در تکنولوژی تصویربرداری دیجیتال و صوتی و تصویری بی سیم شروع به فعالیت کرده است. GAC نیز در اکتبر سال ۲۰۱۵ با تمرکز روی پروژکتورهای کوچک و استفاده از تکنولوژیهای شرکت Aiptek International ایجاد …

موبنا، لیلا محمدنظامی – شرکت Global Aiptek Corp (GAC) زیرمجموعه شرکت Aiptek International است که از سال ۱۹۹۷ به عنوان پیشرو در تکنولوژی تصویربرداری دیجیتال و صوتی و تصویری بی سیم شروع به فعالیت کرده است.
GAC نیز در اکتبر سال ۲۰۱۵ با تمرکز روی پروژکتورهای کوچک و استفاده از تکنولوژیهای شرکت Aiptek International ایجاد و موفق شد که مدیریت و مالکیت بزرگترین زیرمجموعه شرکت Aiptek را در کشور آلمان به دست گیرد تا بتواند به طور موثری بازارهای اروپا و خاورمیانه را پشتیبانی کند.
IMG_1242
همچنین این شرکت در مارس ۲۰۱۶، شعبه آمریکای خود را در شهر شیکاگو تاسیس کرد تا بتواند بازارهای آمریکا و آمریکای شمالی را نیز پوشش دهد.
فرانک شو مدیرعامل شرکت اپتک با معرفی ماموریتهای شرکت GAC به عنوان شرکت پیشرو در بازار پیکو پروژکتورهای کوچک، ارائه محصولات نوآورانه را یکی از اهداف این شرکت برشمرد.
وی گفت: ایجاد تجربه بصری و شنیداری که می تواند حس توانمند سازی، الهام بخش و سرگرم کننده به زندگی مشتریان بدهد از دیگر اهداف مدنظر ما است. درهمین حال قصد داریم تضمین کنیم که تجربه عالی در کیفیت ساخت، قابلیت حمل و عملکرد بالا را در همه محصولات، به مشتریانمان ارائه خواهیم داد. به عقیده وی پتانسیل رشد پروژکتورهای شخصی بمانند رشد نوت بوک در سال ۱۹۹۶ می باشد.
IMG_1234
در این نشست که با حضور اصحاب رسانه و چندی از توزیع کنندگان اپتک، برگزارشد، ۴ محصول از پروژکتورهای جیبی و قابل حمل این برند شامل MobileCinema i60، iBeamBlock، MobileCinema i70 و P800 معرفی و رونمایی شد.
پروژکتور MobileCinema i60 مخصوص گوشی های آیفون ۶ و ۶S است که می تواند تصاویر و فیلم ها را به اندازه ۶۰ اینچ پخش کند. این پروژکتور می تواند در جلسات و مسافرتها، تصاویر، فیلم ها، گزارشات و اسناد را روی یک دیوار سفید پخش کند.
با استفاده از این پروژکتور، با برخورداری از تکنولوژِی DLP نیازی به هیچ برنامه ای برای پخش نبوده و تصاویر بطور مستقیم با لومنس ۷۰ ، با کیفیت VGA و کنتراست ۱:۱۰۰۰ پخش می شوند.
در این محصول، عمر لامپ ۲۰ هزار ساعت است. همچنین این دستگاه نه تنها یک پروژکتور کوچک است بلکه پاور بانک با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر نیز است.
این دستگاه با کمک کابل HDMI مخصوص انواع گوشیهای آیفون و تبلت های آیپد، با این دستگاهها نیز سازگاری دارد و قیمت آن در بازار جهانی ۲۷۹ دلار خواهد بود.
محصول دوم کمپانی GAC پروژکتور iBeamBlock با قابلیت مدولار و انعطاف پذیری سه کاره است که علاوه بر کارایی پروژکتور، می تواند به عنوان تبلت و پاور بانک عمل کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا